تبليغات در گوگل تبليغات در گوگل .

تبليغات در گوگل

چك ليست كامل 200 فاكتور گوگل براي رتبه بندي و بهينه سازي موتور جستجو

بسياري از دانشجويان سال اول و تازه كار در موضوع بهينه سازي موتورهاي جستجو، فرض مي كنند كه هر يك از آنها بايد در صفحه اصلي وب گوگل رتبه بندي كنند، محتواي شيريني است كه با عبارات كليدي و دريافت بك لينك غني شده است.

اگرچه اين اقدامات ضروري هستند، اما همه اجزاي اجباري براي دستيابي به يك نتيجه برتر نيستند.

در سال 2006، گوگل توسط مت كاتز به شركت هاي مطبوعاتي دستور داد كه از بيش از 200 مؤلفه براي رتبه بندي و بهينه سازي موتورهاي جستجو استفاده مي كند.

200 فاكتور گوگل براي رتبه بندي و بهينه سازي موتور جستجو
اگر مي‌خواهيد به سفر بهينه‌سازي موتور جستجوي خود برسيد، چك ليست 200 مؤلفه Google براي رتبه‌بندي و بهينه‌سازي وب‌سايت براي موتور جستجو را در زير بياموزيد.

1. زندگي منطقه
در حالي كه بسياري از سئوكاران تصور مي كنند كه دامنه هاي قديمي تر از گوگل قابل اعتماد هستند، جان مولر، كارمندان ارشد كنسول جستجوي گوگل، مي گويد كه عمر منطقه اي مسئله مفيدي نيست، و دامنه هايي كه ممكن است حتي چند ماه از رده خارج شوند، مي توانند در اين حوزه فعال باشند. SERP و امتياز بيش از حد دريافت كنيد.

۲. عبارات كليدي در منطقه
اگرچه استفاده از يك عبارت كليدي در منطقه به عنوان يك تصوير مرتبط عمل مي كند، اما در افزايش رتبه كارآمد نيست.

3. اندازه ثبت منطقه
براي گوگل، سايتي كه ظرف چند ماه منقضي مي‌شود، چندان قابل اعتماد نيست، در حالي كه اگر منطقه‌اي با چند سال ثبت نام وجود داشته باشد، مجوز بيشتري دارد.

4. عبارت كليدي زير دامنه
وجود يك عبارت كليدي در زير دامنه از جمله هشدارهاي مرتبط است كه ممكن است مشكلي باشد.

5. گذشته تاريخي منطقه
خواه اين منطقه چندين نمونه معامله شده باشد يا تعدادي از نمونه ها حذف شده باشد، Google آن را بازنشاني كرده و همه بك لينك ها را كنار مي گذارد. گوگل مي‌تواند آن را شگفت‌انگيز كند، كه مي‌توان آن را به مالك جديد تحويل داد.

6. تطبيق دقيق متفاوت است
EMD يا Precise Match Area كه دقيقاً عبارت يا سؤال كليدي جستجوي شخص را در خود جاي مي دهد، به احتمال زياد سود زيادي براي بهينه سازي موتور جستجو ندارد و صرفاً با مؤلفه هاي مرتبط مختلف مانند تخصص افراد خوب و محتواي محتواي مرتبط كار مي كند. .

7. داده هاي شخصي و عمومي
هنگامي كه مالك منطقه ثبت نام مي كند، داده هاي شما به عنوان مالك موقعيت يابي در وب سايت whois ثبت مي شود، بنابراين ممكن است به صورت عمومي يا غير عمومي قرارداد شود. خصوصي‌سازي اطلاعات عامل بدي نيست، اما براي Google كمي غيرمعمول است و مي‌توان گمان برد كه يك چيز را از آن پنهان مي‌كنيد.

8. مجازات مالك منطقه
اين كه آيا مالك موقعيت يابي توسط گوگل به عنوان هرزنامه شناخته مي شود، مي توان تمام وب سايت هاي مختلف آن شخص خاص را مورد بررسي قرار داد.

9. پسوند TLD
بالاترين سطح يك منطقه روستايي مانند (ir.) معمولاً به رتبه موقعيت در آن كشور كمك مي كند، اما تأثيري بر رتبه بندي جهاني ندارد و حتي آن را محدود مي كند.

10. عبارت كليدي در تگ عنوان
براي كساني كه عبارت كليدي شما را در برچسب عنوان قرار مي دهند (هيپرلينك آبي در صفحه وب جستجو نشان دهنده محتواي صفحه وب است)، ممكن است به گوگل نشان دهيد كه محتواي شما با نتايج جستجوي شخص مرتبط است، و اين ممكن است رتبه خود را افزايش دهيد

۱۱. عبارت كليدي در ابتدا تگ عنوان
برچسب‌هاي عنواني كه با عبارات كليدي شروع مي‌شوند نسبت به عناوين مختلفي كه عبارت كليدي از طريق آنها به نظر مي‌رسد، عملكرد بالاتري دارند.

۱۲. عبارت كليدي در تگ توضيحات متا
وجود يك عبارت كليدي در اولين توضيحات متا يكي از مولفه هاي ضروري در بهينه سازي موتور جستجوي صفحه است. در حالي كه گوگل از توضيحات متا در رتبه بندي استفاده نمي كند، اين يك نشانه و فرصتي براي قيمت كليكي است كه تفكر ضروري در مورد رتبه بندي است.

https://shanargroup.com/google-ads/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۵:۵۲ توسط:ساشين موضوع: نظرات (0)

چگونه با تبليغات گوگل خود را براي موفقيت آماده كنيم

كور شدن مانند ريختن پول در زهكشي است، بنابراين بايد با انجام تحقيقات لازم شروع كنيد. قبل از اينكه شروع به ايجاد نسخه تبليغاتي كنيد، با يك آژانس بازاريابي ديجيتال براي تعريف بودجه، كلمات كليدي، گروه هاي تبليغاتي و ايجاد صفحات فرود با كيفيت بالا شريك شويد.

هنگامي كه تبليغات شما راه اندازي شد، به تجزيه و تحليل گوگل خود توجه كنيد و كمپين خود را در صورت نياز تنظيم كنيد. مطمئن شويد كه رديابي تبديل را فعال كنيد تا به شما كمك كند بفهميد چه چيزي كار مي كند و چه چيزي نيست.

اگر تازه در حال يادگيري هستيد، ايده خوبي است كه يك آژانس بازاريابي ديجيتال آگاه به مديريت تبليغات شما و تماشاي تحليل هاي شما ادامه دهد. به اين ترتيب، آنها مي توانند در صورت نياز تنظيمات را انجام دهند و اطمينان حاصل كنند كه كمپين هاي شما حداكثر بازگشت سرمايه را براي زمان و هزينه شما به ارمغان مي آورند.

 

http://shanargroup.com/google-ads/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۶:۲۴ توسط:ساشين موضوع: نظرات (0)