تبليغات در گوگل تبليغات در گوگل .

تبليغات در گوگل

ريبرندينگ چيست و چرا سازمان‌ها برند خود را بازسازي مي‌كنند؟ ( + مثال ايراني و خارجي)

فقط چند ماه در گذشته، باسلام معرفي كرد كه ممكن است نشان خود را تغيير دهد. شركت ايرانسل علاوه بر اين مدتي در گذشته شناسه قابل مشاهده خود را تغيير داد تا در جهت مينيماليسم و ​​الزامات مد روز مانور دهد. ميدوني اسمش چيه؟ براي كساني كه خودتان مالك شركتي بودند، آيا به چنين تغييراتي رضايت مي دهيد يا از انجام آن مي ترسيد؟ با اين حال، بهتر است بدانيد كه تغيير نام تجاري يك عامل عجيب و غريب نيست و حتي مهم‌ترين توليدكنندگان روي كره زمين از آن در دوره برندسازي استفاده مي‌كنند.

اگر براي اولين بار كار شخصي خود را شروع كرده ايد، به احتمال زياد برندسازي آخرين چيزي است كه در افكار شما وجود دارد. شروع هر شركتي با ريبرندينگ (rebranding) چيست و چه زماني استفاده مي شود؟مجموعه اي از انتخاب ها و اقدامات قوي (شبيه كشف مشتريان بالقوه، كشف روش هاي توليد و توزيع محصول، استخدام و غيره) گره خورده است.

همچنين، حتي اگر ابتدا شناسه قابل مشاهده مدل كار خود را اولويت بندي كرده باشيد، بايد پس از مدتي با تغيير برنامه هاي خود، آن را تغيير دهيد. در نتيجه به طور كلي ضروري است كه در ساخت، روش‌ها، مدل يا شناسه شركت خود تغييراتي ايجاد كنيد تا در آنچه كه تبليغ مي‌كنيد پيشرفت كنيد.

در ابتدا، مي‌توانيد تصور كنيد كه تغيير آنچه در شناسه و نشان تبليغ مي‌كنيد (كه بينندگان شما را براي سال‌ها با آن مي‌شناسند) باعث ايجاد دوگانگي در مشتريان و بهبود سرعت ريزش خريدار مي‌شود، اما تخصص در هر مورد ديگري تأييد كرده است. .

حتي سازندگان ترجيحي روي كره زمين به سراغ روش‌هاي تغيير نام تجاري يا بازسازي مدل مي‌روند (در ادامه، نمونه‌هاي آن را به طور جمعي مطالعه خواهيم كرد). انجام اين كار نه تنها به شركت آنها لطمه نمي زند، بلكه آنها را از بينندگان خود بيشتر خوشحال مي كند. پس از آن، هنگامي كه دلايل منطقي براي تغيير مدل و شناسه شركت خود داريد، تغييرات اجباري را تا حد امكان با اطمينان انجام دهيد.

وقتي به هدفي رسيديد كه احساس مي كنيد خوب است مدل خود را تغيير دهيد، مي خواهيد اين متن را ياد بگيريد. در نتيجه ما مي خواهيم ايده بازسازي نام يا تغيير نام تجاري، پيشنهادات آن و نمونه هايي از بازسازي مدل سودآور را ارزيابي كنيم.

 
بازسازي مدل يا تغيير نام تجاري چيست؟
تغيير نام تجاري زماني اتفاق مي افتد كه يك سازمان نماد يا رنگ سازماني خود را اصلاح مي كند، شعار، تخيل و پيش بيني، ماموريت، ارزش ها، هويت مدل، مخاطب يا بازار را تبليغ مي كند. اين كار با هدف ساخت يك شناسه مدل كاملاً جديد در ذهن رهبران، مشتريان، رقبا و همراهان به پايان رسيد. تغيير نام تجاري به توليدكنندگان كمك مي كند تا مخاطبان جديد را جذب كنند، به خواسته هاي خريدار پاسخ دهند، مزيت تهاجمي ايجاد كنند و آگاهي مدل را بهبود بخشند.

اساساً هدف از انجام اين كار به طور معمول احياي مدل، مد روز و به روز بودن و مرتبط به نظر رسيدن مدل با خواسته هاي خريداران است.


اهميت تغيير نام تجاري
بر اساس فوربس، چيزي كه شما تبليغ مي‌كنيد هفت ثانيه زمان دارد تا تاثير اوليه را ايجاد كند. و به نظر شما اولين چيزي كه نظر بينندگان را به خود جلب مي كند چيست؟ احتمالاً نام تجاري و اجزاي نام تجاري مرتبط (شبيه به نقاط تماس بسته بندي يا طراحي مدل). معمولاً توليدكنندگان به دليل استفاده از نشان معيوب، شناسايي سخت يا نامناسب، يا نداشتن تخيل و مأموريت شفاف، چشم خريداران را جلب نمي كنند.

اهميت تغيير نام تجاري

ما در دنيايي مي مانيم كه مدام در حال تغيير است، به همين دليل است كه شركت ها مي خواهند براي جذب مشتريان جديد تغيير كنند. كه با تغيير نام تجاري قابل دستيابي است. براي تغيير نام تجاري و ايجاد يك شناسه مدل به ياد ماندني، كافي است آنچه را كه تبليغ مي‌كنيد، تمديد كنيد، يك نشان كاملاً جديد طراحي كنيد يا مشخص كنيد، يا اهداف، مأموريت‌هاي جديد و تخيلي و پيشگو براي آنچه تبليغ مي‌كنيد، ترسيم كنيد.

علاوه بر اين، تغيير نام تجاري پويايي شما را بيان مي كند و نشان مي دهد كه شما فقط به خواسته هاي خريداران توجه مي كنيد و خود را با آنها تطبيق مي دهيد.


مزيت هاي برندسازي مجدد چيست؟
اينها مزاياي مهم تغيير نام تجاري هستند:

بينندگان جديد را جذب كنيد
از اين گذشته، پس از سال ها تخصص در شغل خود، به درك عميق تري از مشتريان خود، پيگيري ها و ملاحظات آنها دست خواهيد يافت. تغيير نام تجاري به شما اين فرصت را مي دهد كه از تخصص به دست آمده استفاده كنيد. مزيت اصلي تغيير نام تجاري، افزايش چشم انداز تعامل با مخاطبان جديد است. تغيير نام تجاري سودآور به شما امكان مي دهد به درستي با بينندگان خود صحبت كنيد و توجه مردم را جلب كنيد.

به عنوان مثال، مدل Previous Spice متوجه شد كه 60٪ از شستشوي بدن مردان توسط خانم ها خريداري مي شود. سپس اين مدل روش‌هاي برندسازي خود را اصلاح كرد و تبليغات جديدي را با هدف جذب بينندگان زنانه ايجاد كرد. كمپين بازاريابي كاملاً جديد بيش از 105 ميليون بازديد در يوتيوب، بازديدكنندگان وب سايت و 1.2 ميليارد بازديد را به شركت معرفي كرد.

تطابق بالاتر
مهم نيست مدل شما چقدر قديمي است. بهتر است هميشه آن را به روز نگه داريد و با پيشرفت هاي تبليغاتي جديد مطابقت داشته باشيد. همانطور كه مي دانيد، دوره طراحي يك موقعيت ضروري را در نحوه مشتريان تحت پوشش انجام مي دهد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۱:۰۹ توسط:ساشين موضوع: نظرات (0)