تبلیغات در گوگل تبلیغات در گوگل .

تبلیغات در گوگل

۷ روش ثبت سایت در گوگل سرچ کنسول

راه های مختلفی برای ثبت وب سایت در کنسول جستجوی گوگل وجود دارد. به طور دقیق تر، 7 راه برای انجام این کار وجود دارد.
در این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه وب سایت خود را با این ابزار ثبت کنید و ما تمام گزینه های ممکن را به شما نشان خواهیم داد. امیدوارم بهترین روش را پیدا کنید.
باید بدانید که ساخت لینک موتور راهنمای اتصال اکانت گوگل ادز به سرچ کنسول جستجو ممکن است کمی طول بکشد و باید منتظر بمانید تا ابزار گوگل اطلاعات وب سایت شما را پیدا کند.
تایید در کنسول جستجو چیست؟
تأیید یک گزینه برای اثبات مالکیت سایت به Google است. می توان گفت این فرآیند برای اطمینان از اینکه شما صاحب سایت هستید ضروری است.
همچنین برای جلوگیری از نمایش داده های سرچ کنسول به دیگران، لازم است مراحل ثبت سایت در سرچ کنسول طی شود.
اثبات مالکیت یا اعطای مالکیت
اثبات مالکیت یا به اصطلاح ارائه مالکیت به سادگی ایجاد یک تغییر کوچک در وب سایت است. اگر وب سایت دارید این کار بسیار آسان است.
باید بدانید که 7 روش ثبت وب سایت در سرچ کنسول گوگل تنها چند دقیقه زمان می برد. شاید هنوز این را ندانید، اما کنسول جستجو از هفت روش تأیید مالکیت سایت پشتیبانی می کند.
بررسی DNA
فایل HTML را آپلود کنید
تگ های HTML
کد رهگیری گوگل آنالیتیکس
گوگل تگ منیجر
یک اسکریپت لفاف دار
سایت گوگل و بلاگر
در ادامه به هر یک از راه های ثبت سایت در سرچ کنسول می پردازیم. اما قبل از آن، باید با قسمت اصلی نصب سرچ کنسول آشنا شوید.
اگر سایت جدیدی باز کرده اید یا در کنسول جستجو ثبت نام کرده اید، Google Guide از شما می خواهد که دارایی خود را تأیید کنید.
هنگام کلیک بر روی گزینه ملک باید نوع خاصیت را مشخص کنید. در این بخش دو گزینه دارید:
ویژگی پیشوند URL یا خاصیت پیشوند
مالکیت دامنه یا مالک دامنه
دو گزینه کلی برای کنسول جستجو برای نصب سایت
توصیه می کنیم حداقل دو یا چند ویژگی برای تبلیغ سایت خود ایجاد کنید. اگر می‌خواهید ابزار جستجوی کنسول شامل همه URL‌ها در همه زیردامنه‌ها و از طریق HTTP و HTTPS باشد، باید DNS دامنه خود را ثبت کنید.
با این حال، توصیه می کنیم قبل از تصمیم گیری، این مقاله آموزشی جدید کنسول جستجو را تا آخر بخوانید.
مالکیت دامنه یا مالکیت دامنه
دامنه مالکیت شما را برای همه زیر دامنه ها، پروتکل ها و زیر دامنه ها تأیید می کند. به عنوان مثال، اگر یک دامنه (به عنوان مثال g-ads.com) را با استفاده از تابع Domain Property در کنسول جستجو ثبت کنید، همه داده ها زیر دامنه خواهند بود (m.g-ads.com) - (Support.m.g -ads.com) شامل ) - (www.g-ads.com و...)، و شامل تمامی پروتکل ها مانند HTTP، HTTPS و FTP می باشد.
ویژگی پیشوند URL مالکیت پیشوند را تأیید کنید
این روش ساده تر است. زیرا چندین روش احراز هویت خواهید داشت. مانند استفاده از Google Analytics یا Account Tag Manager. همچنین اگر بخواهید بخشی از وب سایت خود را به صورت جداگانه کنترل کنید، پیشوند URL منطقی است!
به عنوان مثال، اگر در قسمت خاصی از سایت خود با یک مشاور کار می کنید، می توانید این قسمت را جداگانه تأیید کنید. بنابراین دسترسی آن شخص به سایر داده های سایت محدود است.
اکنون بیایید در مورد هر یک از روش های تأیید صحت موجود صحبت کنیم. اگر خسته هستید، اکنون وقت آن است که فنجان را بردارید و قهوه بنوشید.
1. تأیید DNS - رایج ترین راه برای ثبت یک وب سایت در کنسول جستجو
این روش برای تأیید مالکیت سایت در کنسول جستجو نیاز به افزودن DNS دامنه شما دارد. این تنها روشی است که برای ویژگی دامنه پشتیبانی می شود.
همچنین می‌توانید با تأیید DNS مالک ترافیک URL خود باشید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، کافیست دامنه خود را در قسمت Domains اضافه کنید. روی Continue کلیک کنید.
نحوه ثبت سایت در کنسول جستجو با استفاده از روش تأیید DNS
در قسمت دستورالعمل های محاوره ای، دو گزینه را مشاهده خواهید کرد. اگر ثبت کننده دامنه شما (شرکت فروشنده دامنه) در راهنما ذکر شده باشد، یک فرآیند خودکار آسان را برای تأیید سایت خود طی خواهید کرد. اما از آنجایی که سرویس های ایرانی در این قسمت لیست نشده اند، باید مراحل ثبت دستی سایت در کنسول جستجو را انجام دهید.
ثبت دامنه سایت در روتر از طریق تأیید DNS
اگر نام ارائه‌دهنده دامنه شما در لیست نیست، که احتمالاً نیست، باید پس از وارد کردن آدرس دامنه، متن ارسالی Google را کپی کنید. سپس باید وارد قسمت اصلی مدیریت وب (Cpanel یا Direct Admin) شده و متن را در قسمت DNS Configuration وارد کنید.
کد ارائه شده توسط گوگل برای اعتبارسنجی دامنه وب سایت در پانل جستجو
پس از این کار باید بر روی گزینه تایید کلیک کنید. پس از تأیید، چند روز طول می کشد تا به کنسول جستجو دسترسی پیدا کنید. برای ورود به سایت در کنسول جستجو باید صبور باشید!
مراقب باشید که بررسی DNS را حتی پس از تایید تغییر ندهید. اگر مراحل بالا را دنبال کردید و تأیید موفقیت آمیز نبود، لطفاً برای حل مشکل خود به مرکز راهنمایی Google بروید.
یا می توانید سوال خود را در انتهای همین صفحه بپرسید تا بتوانیم به شما کمک کنیم.
2. تأیید مالکیت صفحه در کنسول جستجو با آپلود یک فایل HTML
اگر می خواهید با استفاده از روش آپلود فایل HTML مالکیت سایت را در کنسول جستجو تأیید کنید، باید بتوانید فایل را در هر سایتی آپلود کنید. علاوه بر این، مرورگر باید به آن بخش نیز دسترسی داشته باشد.
پس از کلیک بر روی Add Property Search Console، آدرس وب سایت خود را به گزینه URL Prefix اضافه کنید و روی Continue کلیک کنید.
آموزش نصب سایت در سرچ کنسول از طریق پیشوند URL
بخش فایل HTML به صورت پیش فرض نمایش داده می شود. فایل HTML را دانلود کنید و آن را در دایرکتوری ریشه خاصیتی که می خواهید بررسی کنید آپلود کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید dubba-dubba-example.com را بررسی کنید، دایرکتوری ریشه صفحه اصلی سایت است.
آموزش ثبت وب سایت در کنسول جستجو با فایل HTML
اگر می خواهید dub-dub-dub-example.com/party را بررسی کنید، ریشه /party/ است. در این صورت فقط فایل را در اسلش پارتی اسلش آپلود کنید و تمام!
به این ترتیب همه زیر شاخه ها احراز هویت می شوند. توجه داشته باشید که می توانید از این فایل HTML در هر سایتی که می خواهید بررسی کنید استفاده کنید. این فایل برای کاربران در نظر گرفته شده و قابل استفاده مجدد است.
پس از اتمام برنامه بر روی گزینه تایید در موتور جستجو کلیک کنید. اگر این مراحل را به درستی دنبال کردید، تأیید مالک سایت باید فوراً کار کند. اگر نه، به مرکز راهنمای Google بروید.
3. جستجو با تگ های HTML
برای ادعای مالکیت یک سایت در کنسول جستجو با استفاده از یک تگ HTML، باید به ویرایش کد منبع صفحه اصلی وب سایت خود دسترسی داشته باشید. پس از کلیک بر روی Add Property in Search Console، سایت خود را به گزینه URL Prefix اضافه کنید و روی Continue کلیک کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۷:۳۴ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)