تبلیغات در گوگل تبلیغات در گوگل .

تبلیغات در گوگل

حذف ویژگی Average position از تبلیغات گوگل ادز

یکی از بهترین و سریع ترین روش های بازاریابی آنلاین استفاده از گوگل ادوردز یا گوگل ادز است. اگر از این سرویس های گوگل استفاده کرده اید، حتماً عبارت Average Position را شنیده اید. این ویژگی به ما کمک می کند تا تبلیغات خود را در بین سایر تبلیغات نشان دهیم، اما در اعلامیه آمده است که این ویژگی از Google Ads حذف خواهد شد. با هم این خبر را مرور می کنیم.
نماد Google Center را حذف کنید
موقعیت متوسط ​​چقدر است؟
با توجه به بازار رقابتی، گوگل تبلیغات را حذف ویژگی average position از گوگل ادز بر اساس چندین پارامتر ارزیابی می کند. نشان دادن این رتبه به عنوان موقعیت متوسط. موقعیت من امتیاز تبلیغات شما است که به شما می گوید در کجای بازار تبلیغات قرار دارید.
چرا گوگل قرار دادن عمومی را از سیستم تبلیغات حذف می کند؟
سال گذشته گوگل ادز معیارهای جدیدی را معرفی کرد که می تواند این ویژگی را به دقت اندازه گیری کند. با ارائه این ویژگی ها نقش میانگین جایگاه کاهش می یابد و نیازی به استفاده از آن در سیستم گوگل ادز نیست زیرا گزینه های بهتر و دقیق تری ارائه می شود.
طبق اعلامیه ای که در 12 آگوست 2019 منتشر شد، ویژگی میانگین موقعیت در 30 سپتامبر 2019 غیرفعال می شود.
حذف این هاب همچنین ویژگی های وابسته به آن را غیرفعال می کند، مانند:
• قوانین ایجاد شده با استفاده از این ویژگی
• ستون های سفارشی برای این فیلد
• پیام ها با استفاده از این ویژگی فیلتر می شوند
• فیلترها برای این ویژگی رزرو شده است


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۸:۵۲ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)