تبليغات در گوگل تبليغات در گوگل .

تبليغات در گوگل

حذف ويژگي Average position از تبليغات گوگل ادز

يكي از بهترين و سريع ترين روش هاي بازاريابي آنلاين استفاده از گوگل ادوردز يا گوگل ادز است. اگر از اين سرويس هاي گوگل استفاده كرده ايد، حتماً عبارت Average Position را شنيده ايد. اين ويژگي به ما كمك مي كند تا تبليغات خود را در بين ساير تبليغات نشان دهيم، اما در اعلاميه آمده است كه اين ويژگي از Google Ads حذف خواهد شد. با هم اين خبر را مرور مي كنيم.
نماد Google Center را حذف كنيد
موقعيت متوسط ​​چقدر است؟
با توجه به بازار رقابتي، گوگل تبليغات را حذف ويژگي average position از گوگل ادز بر اساس چندين پارامتر ارزيابي مي كند. نشان دادن اين رتبه به عنوان موقعيت متوسط. موقعيت من امتياز تبليغات شما است كه به شما مي گويد در كجاي بازار تبليغات قرار داريد.
چرا گوگل قرار دادن عمومي را از سيستم تبليغات حذف مي كند؟
سال گذشته گوگل ادز معيارهاي جديدي را معرفي كرد كه مي تواند اين ويژگي را به دقت اندازه گيري كند. با ارائه اين ويژگي ها نقش ميانگين جايگاه كاهش مي يابد و نيازي به استفاده از آن در سيستم گوگل ادز نيست زيرا گزينه هاي بهتر و دقيق تري ارائه مي شود.
طبق اعلاميه اي كه در 12 آگوست 2019 منتشر شد، ويژگي ميانگين موقعيت در 30 سپتامبر 2019 غيرفعال مي شود.
حذف اين هاب همچنين ويژگي هاي وابسته به آن را غيرفعال مي كند، مانند:
• قوانين ايجاد شده با استفاده از اين ويژگي
• ستون هاي سفارشي براي اين فيلد
• پيام ها با استفاده از اين ويژگي فيلتر مي شوند
• فيلترها براي اين ويژگي رزرو شده است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۸:۵۲ توسط:ساشين موضوع: نظرات (0)

تبليغات گوگل ادز يوتيوب

گوگل ادوردز در سال 2000 راه اندازي شد، تنها دو سال پس از موتور جستجو. اين برنامه به عنوان استراتژي بازاريابي پرداخت به ازاي كليك براي مشتريان ديجيتال كار مي كند. در سال ۲۰۱۸ نام پلتفرم به گوگل ادز تغيير يافت.
اگرچه بازار گوگل مملو از رهبران بالقوه است، اما محبوبيت آن فضاي رقابتي ايجاد مي كند. در پايان سال 2019، 90 درصد از مردم جهان تبليغات را در اين پلتفرم مشاهده كردند. و ارزش كلمات كليدي افزايش مي يابد و آن كمپين ها گران تر مي شوند.
بياييد نگاهي دقيق‌تر به ويژگي‌هاي Google Ads در ويديوها و نحوه ايجاد آن‌ها براي شما داشته باشيم.
تبليغات ويديويي گوگل ادوردز چگونه در يوتيوب كار مي كنند؟
پيوند دادن يك كانال YouTube به يك حساب Google Ads به حساب Google Ads مرتبط اجازه مي دهد تا تبليغات را بر اساس تعامل ويديويي در كانال شما نمايش دهد. يك حساب Google Ads مرتبط مي‌تواند به ترافيك تبليغات ويديوي شما دسترسي داشته باشد، تبليغات را به افرادي كه از كانال شما بازديد مي‌كنند و با آن تعامل دارند نشان دهد و ببيند چگونه افراد پس از مشاهده تبليغات شما با كانال شما تعامل مي‌كنند.
اما تبليغات گوگل ادوردز چگونه براي يوتيوب كار مي كند؟
وقتي يك كانال YouTube را به حساب Google Ads پيوند مي‌دهيد، مالك كانال YouTube مي‌تواند ويژگي‌هاي زير را به حساب Google Ads مرتبط شما ارائه دهد:
• تعداد بازديد: تعداد ارگانيك (رايگان) ويديوهاي خود را بررسي كنيد.
• بخش‌هاي داده: بخش‌هاي داده (كه قبلاً «فهرست‌هاي بازاريابي مجدد» ناميده مي‌شد) بر اساس تعاملات بينندگان گذشته در كانال‌هاي وابسته ايجاد كنيد.
• تعامل: معيارهاي رفتاري ايجاد شده در تبليغات ويديويي از كانال‌هاي شريك را مشاهده كنيد.
مي توانيد حداكثر 10000 كانال YouTube را به يك حساب Google Ads و 300 حساب Google Ads را به يك كانال YouTube پيوند دهيد.
اين را به ياد داشته باش:
پيوند دادن حساب‌ها به Google Ads اجازه نمي‌دهد مالكيت كانال YouTube را كنترل كند. علاوه بر اين، پيوند حساب به تبليغ‌كننده اجازه نمي‌دهد ويديوهاي كانال پيوندشده YouTube را اضافه، حذف يا تغيير دهد.
اگر حساب Google Ads شما توسط يك حساب مدير مديريت مي‌شود، پيوند كانال YouTube شما به حساب مدير Google Ads شما امكان دسترسي به عملكرد كانال YouTube شما را مي‌دهد. اگر اشتراك‌گذاري داده‌ها را در حساب Google Ads خود فعال كرده باشيد، يك حساب مدير ممكن است برخي از داده‌ها را با ساير حساب‌هاي مديريت‌شده به اشتراك بگذارد.
اگر تبليغات شخصي‌شده در يك كانال YouTube خاموش شود، گزارش‌هاي اقدام و بخش‌هاي داده براي ويديوهاي ميزباني شده در كانال YouTube در دسترس نخواهند بود.
Aisea Google Ads تبليغات ويديويي يوتيوب
چه يك وب سايت چشمگير داشته باشيد و از بهينه سازي موتور جستجو (SEO) يا تبليغات پرداخت به ازاي كليك (PPC) استفاده كنيد، مزاياي زيادي وجود دارد كه مي توانيد از تبليغات در يوتيوب به دست آوريد. در اينجا شش مزيت تبليغات يوتيوب وجود دارد كه نمي توانيد آنها را ناديده بگيريد.
اجراي طرح بازاريابي يوتيوب يكي از مهم ترين كارهايي است كه مي توانيد به عنوان يك بازارياب انجام دهيد. در زير بدانيد كه چرا مزاياي تبليغات YouTube ذكر شده است.
1. تبليغات يوتيوب مقرون به صرفه است
وقتي به سادگي تمام عواملي را كه براي رشد تبليغات يوتيوب از طريق گوگل ادز كانال يوتيوب خود بايد انجام دهيد مقايسه كنيد، خواهيد ديد كه اين سرويس بسيار مقرون به صرفه است.
2. تبليغات يوتيوب به شدت هدفمند است
هدف گذاري دقيق براي يك كمپين موفق بسيار مهم است و تبليغات YouTube به شما اين امكان را مي دهد كه در هدف قرار دادن مخاطبان هدف خود بسيار دقيق باشيد.
3. از طريق تبليغات ويديويي YouTube بهتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد.
آيا پس از ديدن يك تبليغ يا ديدن مقاله در روزنامه محلي خود، با يك برند ارتباط برقرار نمي كنيد؟
اكثر مردم مي گويند كه بعد از تماشاي يك تبليغ احساس ارتباط بيشتري مي كنند زيرا يك برند قدرتمند را مي بينند.
4. به راحتي معيارهاي تبليغات YouTube را اندازه گيري كنيد
اگر موفقيت كمپين بازاريابي خود را اندازه گيري نمي كنيد، زمان را براي اجراي آن تلف مي كنيد. بدون اينكه بدانيد كمپين شما چگونه كار مي كند، نمي دانيد چگونه مي توانيد آن را بهبود ببخشيد.
YouTube با ارائه يك گزارش كامل از وضعيت كمپين، به شما اين امكان را مي دهد كه در هر زمان تصميمات سازنده اي در مورد پارامترهاي كسب و كار خود بگيريد.
5. تبليغات YouTube نتايج سريعي را ارائه مي دهند
با بيش از ۲ ميليارد كاربر ماهانه در YouTube، به همين دليل است كه نتايج را خيلي سريع خواهيد ديد.
نمايش تبليغات خود در معرض ديد افراد بيشتري به اين معني است كه در طول زمان تعداد كليك هاي تبليغاتي، بازديد از وب سايت و فروش بيشتري خواهيد داشت
6. تبليغات يوتيوب شما را در مقابل ميلياردها نفر قرار مي دهد
با توجه به مخاطبان زياد در YouTube، محتواي شما توسط ميلياردها نفر در سراسر جهان ديده مي شود و درآمد كسب و كار شما را چندين برابر مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۲۰:۲۲ توسط:ساشين موضوع: نظرات (0)