تبليغات در گوگل تبليغات در گوگل .

تبليغات در گوگل

ريدايركت (redirect) چيست؟

اصطلاح "redirection" به معناي انتقال آدرس است. به طور كلي وقتي مي خواهيم بازديدكنندگان يك وب سايت را به صفحه ديگري هدايت كنيم، از ريدايركت استفاده مي كنيم. عنوان يك يا همه صفحات وب سايت ممكن است تغيير كند و بيننده به صفحه اصلي هدايت شود. در اين صورت بازديد كننده ديگر خطاي 404 را دريافت نخواهد كرد. اما چگونه به يك ريدايركت چيست؟ معرفي ريدايركت 301 و 302 سايت جديد تغيير مسير دهيم؟ جالب است بدانيد كه موتور جستجوي گوگل بيشتر مخاطبان را به سمت وب سايت قديمي شما هدايت مي كند. همچنين، ممكن است افراد آدرس وب سايت شما را يادداشت كرده باشند تا در صورت نياز بتوانند به آن مراجعه كنند. اكنون، اگر بخواهيد URL وب سايت خود را تغيير دهيد، بخش زيادي از مخاطبان خود را از دست خواهيد داد. اما اگر از ريدايركت استفاده كرده ايد، پس از بازديد افراد از صفحه قديمي شما، به طور خودكار به صفحه جديد هدايت مي شوند.
انواع ارجاعات
انواع مختلفي از سوئيچ ها در پروتكل http وجود دارد كه در ليست زير مشاهده مي كنيد:
301 دائمي
302 موقت
307 موقت
عبارت منظم
410
451
تغيير مسير دائمي 301
همانطور كه از نام آن پيداست، 301 يك تغيير مسير دائمي است و فقط زماني بايد استفاده شود كه نمي خواهيد به يك URL قديمي برگرديد. زيرا در صورت استفاده از آن، تمامي داده هاي URL قديمي با حفظ رتبه به URL جديد منتقل مي شود. تغيير مسير 301 به طور خودكار و دائمي همه بازديدكنندگان قديمي را به آدرس جديد هدايت مي كند. اين يكي از رايج‌ترين تغيير مسيرها است و زماني كه مي‌خواهيد براي هميشه صفحه‌اي را حذف يا جابه‌جا كنيد، يا زماني كه مي‌خواهيد در ساختار پيوند منحصربه‌فرد صفحات يك سايت تغييراتي ايجاد كنيد، بايد از آن استفاده كنيد. يك كد 301 به ربات‌هاي موتور جستجو مي‌گويد كه صفحه‌اي كه به دنبال آن هستند در اين آدرس وجود ندارد و ديگر نبايد ايندكس شود.
تغيير مسير دائمي 301
آموزش تغيير مسير 301
يك راه متداول براي ايجاد ريدايركت 301، ويرايش فايل htaccess سرور است كه مي تواند در سرورهاي آپاچي استفاده شود.
وب سرور Nginx راه منحصر به فرد خود را براي تعريف تغيير مسيرها در پيكربندي سرور دارد. در اين روش هر بار كه مي خواهيد يك ريدايركت جديد اضافه كنيد، ابتدا بايد وارد سرور FTP سايت خود شويد، فايل ها را ويرايش كرده و در نهايت دوباره آپلود كنيد. اين روش به دانش گسترده اي در زمينه مديريت سيستم نياز دارد كه باعث مي شود استفاده از آن رايج نباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۹:۱۸ توسط:ساشين موضوع: نظرات (0)

چطور موضوع خوب براي محتواي سفر و گردشگري پيدا كنيم؟

همانطور كه گفته شد توليد محتوا امروزه به يكي از موثرترين روش هاي بازاريابي تبديل شده است كه آژانس هاي مسافرتي را به سمت استفاده از اين روش بازاريابي ارزان و در عين حال موثر سوق داده است. اما سوال اينجاست: توليد محتواي سفر و گردشگري براي يك وب سايت گردشگري چقدر اهميت دارد؟
در اين راستا دلايل زير را گردآوري كرده ايم كه نشان دهنده اهميت گردشگري و توليد محتواي سفر براي سايت هاي گردشگري است:
1- توليد محتوا به شما به عنوان يك متخصص نشان مي دهد:
اين محتوا حاوي اطلاعاتي مانند مهم ترين مقاصد گردشگري، نوع آب و هوا، موقعيت جغرافيايي، نقاط مهم ديدني، مسيرهاي دسترسي، آدرس و قيمت هتل ها و محل اقامت و ساير اطلاعات مرتبط است. كاربر را وارد كنيد. البته ارائه اين نوع اطلاعات نكات مهم توليد محتوا براي سايت هاي گردشگري به صورت خودآگاه شما را در اين زمينه متخصص جلوه مي دهد.
2- با استفاده از ابزارهاي محتوايي مختلف مي توانيد مخاطبان و مسافران خود را افزايش دهيد:
هنگامي كه از متن، عكس يا فيلم مربوط به سفر مورد نظر خود استفاده مي كنيد و آنها را در وب سايت يا شبكه هاي اجتماعي خود به اشتراك مي گذاريد، به مخاطبين خود در مورد نوع سفر خود اطلاع مي دهيد. طبيعتا هر چه اين تصاوير و متن ها جذابيت بيشتري داشته باشند، افراد بيشتري براي سفر با شما ترغيب مي شوند. در واقع توليد محتواي گردشگري و سفر به مخاطبان شما كمك مي كند تا با نوع سفر شما بيشتر آشنا شوند.
3- توليد محتواي گردشگري مي تواند به بهبود رتبه وب سايت شما كمك كند:
مهمترين دليل ايجاد محتواي مسافرتي و گردشگري بهبود رتبه وب سايت مورد نظر در ليست جستجوي موتورهاي جستجو مي باشد. همانطور كه مي دانيد، هر چه رتبه وب سايت شما در صفحه اول موتور جستجو بالاتر باشد، احتمال بازديد سايت شما بيشتر مي شود. در واقع توليد محتوا باعث بهبود و افزايش كيفيت سايت شما مي شود.
4- با توليد محتوا مي توانيد مخاطبان زيادي را جذب كنيد:
كاربران صفحات اجتماعي و وب سايت ها را مرور مي كنند تا اطلاعات مورد نياز خود را به دست آورند. اگر محتواي سايت شما بهترين راه حل را براي سفرهاي داخلي و خارجي ارائه مي دهد، مطمئن شويد كه اين كاربران نيز بينندگان جديدي هستند كه به سايت شما اضافه شده اند.
5- با توليد محتوا مي توانيد به مخاطبان خود خدمات رساني كنيد:
ايجاد محتوا به اين معني است كه هميشه مي توانيد اطلاعات جديدي در مورد سفر آينده خود در وب سايت خود آپلود كنيد. البته شما به مخاطبان خود فرصتي براي يادگيري اطلاعات جديد مي دهيد. با اين محتوا مي توانيد مخاطبان زيادي را به وب سايت خود جذب كنيد، به سؤالات آنها پاسخ دهيد و اطلاعات جديدي در اختيار آنها قرار دهيد.
به طور كلي اگر مي خواهيد آژانس مسافرتي يا آژانس مسافرتي موفق تري داشته باشيد. شما قطعا بايد محتوايي داشته باشيد كه يكپارچه و هماهنگ باشد.
نمونه هايي از توليد محتوا در مقاصد گردشگري را اينجا بخوانيد
چگونه موضوعات محتواي خوب را از وب سايت هاي مسافرتي پيدا كنيم؟
امكانات سفر و گردشگري
محتواي سفر و گردشگري
همانطور كه قبلا ذكر شد، بازاريابي محتوا به يكي از رايج ترين و موثرترين روش هاي بازاريابي تبديل شده است. طبيعتاً براي پيروي از چنين فناوري مؤثري، وب سايت هاي گردشگري شروع به توليد محتواي مسافرتي و گردشگري چه در وب سايت ها و چه در صفحات اجتماعي كرده اند.
بدون شك يكي از اولين قدم ها در ايجاد چنين محتوايي، يافتن موضوعات مناسب است. به همين دليل كاربران با اين سوال مواجه مي شوند كه كدام وب سايت هاي مسافرتي مي توانند موضوعات توليد محتواي خوبي را پيدا كنند؟
در پاسخ به اين سوال وب سايت هاي زيادي در زمينه سفر و گردشگري وجود دارد كه با كمي جستجو در اينترنت مي توانيد محبوب ترين وب سايت ها را پيدا كنيد.
اما مهم ترين نكته در يافتن محتواي گردشگري و سفر، شناخت اهداف محصول شماست. در واقع بايد بدانيد چه اطلاعاتي را مي خواهيد ارائه دهيد. براي شناخت هدف خود ابتدا بايد با نوع گردشگري آشنا شويد. زيرا افراد سفر خود را به دلايل و اهداف مختلف آغاز مي كنند.
بر اين اساس بايد توجه داشت كه گردشگري به چند دسته تقسيم مي شود كه عبارتند از:
1- گردشگري فرهنگي: همانطور كه از نام اين نوع گردشگري به وضوح مشخص است، هدف گردشگر شناخت فرهنگ و مكان هاي سنتي است.
2- گردشگري تجاري: در اين نوع سفر هدف گردشگري شركت در سمينارها و جلسات داخلي و خارجي است. بنابراين، شما بايد وب سايت هاي مسافرتي را پيدا كنيد كه چنين مقالاتي را در اختيار شما قرار مي دهند.
3- گردشگري غذايي: يكي از انواع سفرهايي كه در سال هاي اخير بسيار رواج يافته است، گردشگري غذايي است كه مسافر براي چشيدن غذاهاي محلي و منطقه اي و آشنايي با غذاها و فرهنگ غذاهاي محلي به سفر مي رود.
4- سفر سياه: در اين نوع سفر گردشگران تصميم مي گيرند از مكان هايي ديدن كنند كه در اثر بلاياي طبيعي مانند سيل و زلزله يا بلاياي سياه مانند جنگ آسيب ديده اند.
5. گردشگري سلامت: در اين نوع گردشگري، مسافران براي بهره مندي از امكانات پزشكي بهتر يا استراحت در محيطي آرام به سفر مي روند.
6-گردشگري ماجراجويي: هدف از اين نوع گردشگري تجربه ماجراجويي هايي مانند صخره نوردي، غواصي، اسكي، پاراگلايدر و ... است.
7- اكوتوريسم. در اين نوع گردشگري مسافران براي ديدن گونه هاي گياهي و جانوري خاص به شهرها و روستاها مي روند.
اكنون كه با انواع گردشگري آشنا شديد، به راحتي مي توانيد وب سايت مناسب براي يافتن محتواي خوب سفر و گردشگري را پيدا كنيد. به طور كلي، مناسب ترين وب سايت ها براي يافتن محتواي سفر و توليد محتواي سفر، وب سايت هايي هستند كه در صفحه اول يك موتور جستجو قرار دارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۶:۱۵ توسط:ساشين موضوع: نظرات (0)