تبليغات در گوگل تبليغات در گوگل .

تبليغات در گوگل

هرآنچه بايد درباره اينفلوئنسر ماركتينگ بدانيد!

از بازاريابي چه مي دانيد؟ چه كساني درگير هستند؟ چه كاري انجام مي دهد و چگونه مي تواند بر موفقيت شما تأثير بگذارد؟
من و شما ممكن است بارها و از طريق بازاريابي آنها با اينفلوئنسرها تماس داشته باشيم، در تجارت يا خريد كالا و خدمات. اما نمي دانيم كه اين اقدام نتيجه اينفلوئنسر ماركتينگ بوده است.
اينفلوئنسر ماركتينگ مي تواند بخش مهم و حياتي استراتژي تجاري و برند ما باشد و تاثير بسزايي در شناخت برند ما داشته باشد. در اين مقاله قصد داريم در مورد صفر تا صد اين روش اينفلوئنسر ماركتينگ صحبت كنيم. اگر علاقه مند به دانستن همه چيز در مورد اينفلوئنسر ماركتينگ بهتر است يا بازاريابي محتوا؟ اينفلوئنسر ماركتينگ هستيد، با ما همراه باشيد.
اينفلوئنسر چيست؟
آيا بهتر است بگوييم اينفلوئنسر كيست؟ اينفلوئنسر در لغت به معناي فردي است كه تأثيرگذار است. اينفلوئنسرها يا اينفلوئنسرها افرادي هستند كه: آنها به دليل دانش و تخصص خود در يك موضوع خاص شناخته شده اند. اين افراد با دانش و تخصص خود مي توانند از طريق شبكه هاي اجتماعي آنلاين يا رسانه هاي سنتي بر توانايي تصميم گيري بسياري از افراد تأثير بگذارند.
برخي افراد اينفلوئنسرها را با سلبريتي ها اشتباه مي گيرند، اما ماهيت تأثيرگذاري با سلبريتي ها كاملاً متفاوت است. سلبريتي مي تواند تأثيرگذار باشد، اما تأثير، سلبريتي نيست! شايد افراد مشهوري كه نه تنها تأثيرگذار هستند، بلكه به خاطر رفتار بدشان از آنها متنفر هستند.
ممكن است فكر كنيد كه بايد يك تأثيرگذار، اينستاگرامر، وبلاگ نويس، يوتيوبر يا پادكست باشيد. اما اينطور نيست! اينفلوئنسرها مي توانند خارج از كانال ها و شبكه هاي اجتماعي كار كنند. يك سلبريتي، فوتباليست، عكاس، مدل يا ميكاپ آرتيست مي تواند از طريق رفتار، دارايي يا عملكرد خود بر ديگران تأثير بگذارد.
فدائيان را مي توان بر اساس عوامل مختلفي دسته بندي كرد. براي مثال، اينفلوئنسرها بر اساس محتوايي كه پست مي‌كنند عبارتند از:
وبلاگ نويسان
يوتيوبرها
پادكستر
وب مسترها
انواع قربانيان بسته به سطح مواجهه:
افراد مشهور
آدم هاي معمولي كه تاثير زيادي روي مخاطب دارند.
اينفلوئنسر ماركتينگ چيست؟
اينفلوئنسر ماركتينگ نوعي بازاريابي است كه در آن برندها از تأثيرگذاران و افراد تأثيرگذار براي انتقال پيام خود به مشتريان و بازار هدف خود استفاده مي كنند. در واقع، به جاي استخدام چندين بازارياب براي مذاكره مستقيم با مصرف كنندگان و متقاعد كردن آنها براي خريد محصولات و خدمات، از يك تأثيرگذار براي رساندن كلمه به مصرف كننده كمك مي گيرند.
اينفلوئنسرها يكي از بهترين گزينه ها براي بازاريابي و تبليغ محصولات يا خدمات يك برند به دليل تأثيري كه بر روي فالوورهاي خود مي گذارند هستند. اين افراد زمان زيادي را براي جلب اعتماد مخاطبان خود صرف كرده اند و سخنان آنها به نوعي سند و تضمين كيفيت و قابليت اطمينان دستگاه شماست.
اينفلوئنسر ماركتينگ با دو نوع رايج بازاريابي، بازاريابي رسانه هاي اجتماعي و بازاريابي محتوا همپوشاني دارد.
اكثر كمپين هاي اينفلوئنسر ماركتينگ از تركيبي از رسانه هاي اجتماعي براي رسيدن به اهداف خود استفاده مي كنند. در اين كمپين‌ها، اينفلوئنسرها برند و محصولات يك شركت را از طريق پلتفرم‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي (اينستاگرام، توييتر، لينكدين، وبلاگ‌ها و...) كه براي ارتباط با فالوورهاي خود استفاده مي‌كنند، تبليغ مي‌كنند. همچنين، بيشتر كمپين هاي اينفلوئنسر ماركتينگ يك عنصر محتوا دارند، يعني محتوا يا توسط شما توليد مي شود يا اينفلوئنسر خودش محتوا را توليد مي كند.
اگرچه هر دو بازاريابي محتوا و بازاريابي رسانه هاي اجتماعي در يك كمپين اينفلوئنسر ماركتينگ استفاده مي شوند، اما نمي توان اين مدل هاي بازاريابي را همانند بازاريابي تاثيرگذار در نظر گرفت!
اينفلوئنسر ماركتينگ براي كدام كسب و كار سودآورتر است؟
اينفلوئنسر ماركتينگ تقريباً براي هر كسب و كاري مفيد است زيرا برخلاف افراد مشهور، اينفلوئنسرها را مي توان در هر صنعتي و همه جا يافت. به ياد داشته باشيد كه اينفلوئنسر بودن به معناي داشتن تعداد فالوور زياد نيست، به اين معناست كه يك فرد مي تواند با محتوايي كه ارائه مي دهد، قدرت تصميم گيري ديگران را تحت تاثير قرار دهد. به اين ترتيب مطمئناً يك تأثيرگذار در زمينه كاري خود پيدا خواهيد كرد، فقط به دنبال او باشيد.
تفاوت بين بازاريابي دهان به دهان و بازاريابي تأثيرگذار چيست؟
اين دو روش بازاريابي اغلب با هم اشتباه گرفته مي شوند. اگرچه «بازاريابي دهان به دهان» و «بازاريابي تأثيرگذار» معمولاً به جاي يكديگر استفاده مي شوند، اما اساساً متفاوت هستند. هر دوي اين مدل‌هاي بازاريابي يك هدف مشترك دارند و آن ارائه محتواي (ايده، محصول، داستان يا خدمات) و پيام شما به مصرف‌كننده است. اما روش انتشار محتوا در اين روش هاي بازاريابي متفاوت است.
در اينفلوئنسر ماركتينگ، ما بر استفاده از افراد با نفوذ در ميان دوستان، خانواده و دنبال كنندگان تمركز مي كنيم. در صورتي كه در بازاريابي دهان به دهان، افراد از روش هاي ارتباطي بيشتر از نفوذ استفاده مي كنند.
به طور كلي مي توان گفت كه همه اينفلوئنسر ماركتينگ ها فعاليت هاي بازاريابي دهان به دهان را انجام مي دهند. اما بازاريابان لزوماً كار خود را به روشي كه بازاريابان تأثيرگذار انجام مي دهند تبليغ نمي كنند.
در بازاريابي تبليغاتي، نوعي رابطه (در بيشتر موارد مالي) بين شركت تبليغاتي و تأثيرگذار وجود دارد. به عبارت ديگر، شركت بازاريابي به پاسخ و اثربخشي بازاريابي اطمينان دارد و اين اطمينان از تاريخچه تأثيرگذار و تأثير آن بر مخاطبان خود ناشي مي شود. در حالي كه در بازاريابي دهان به دهان، تبليغ كننده ممكن است كاملا ناشناخته باشد و حتي مشتريان را نشناسد.
چرا اينفلوئنسر ماركتينگ مهم است؟
اينفلوئنسر ماركتينگ مي تواند بخش مهم و موثري از استراتژي بازاريابي شركت شما باشد. دلايل زيادي وجود دارد كه مي تواند شما را متقاعد كند كه براي اين روش بازاريابي بودجه بندي كرده و آن را در استراتژي بازاريابي خود بگنجانيد.
دليل اصلي ممكن است اعتماد مصرف كنندگان به اينفلوئنسرها باشد. مصرف كنندگان به محتواي منتشر شده و محصولات و خدمات ارائه شده توسط اينفلوئنسرها اعتماد دارند، بنابراين توصيه نام تجاري شما توسط يك فرد با نفوذ به مصرف كنندگان، باعث ايجاد اعتماد مشتريان به برند شما مي شود.
يكي ديگر از عواملي كه نشان مي‌دهد چقدر براي ما اينفلوئنسر ماركتينگ اهميت دارد، حضور رو به رشد رسانه‌هاي اجتماعي است. اكثر طرفداران در شبكه هاي اجتماعي فعال هستند. اين نوع رسانه ها روز به روز در بين افراد مختلف محبوبيت بيشتري پيدا مي كنند.
دليل سومي كه ممكن است شما را متقاعد به استفاده از اينفلوئنسر ماركتينگ كند، مسدود كننده هاي تبليغات است. اكثر مردم به تبليغات ديجيتال و حتي سنتي علاقه و توجه نشان نمي دهند و تا جايي كه ممكن است تبليغات را مسدود مي كنند تا آزاردهنده كمتر شود. افرادي كه يك سازنده را دنبال مي‌كنند، اغلب به محتوايي كه ارائه مي‌كنند علاقه نشان مي‌دهند و آن را دنبال مي‌كنند.
يكي از هوشمندانه ترين راه هايي كه كسب و كارها مي توانند در دنياي بازاريابي انجام دهند، استفاده از استراتژي بازاريابي است. با اين كار برند ارتباط مستمر و موثري با مشتري حفظ مي كند و به نتايج مهم و ارزشمندي دست مي يابد كه عبارتند از:
جذب مشتريان جديد
مشتريان وفادار ايجاد كنيد
خريدهاي تكراري بيشتر
حفظ نام تجاري
اينفلوئنسر ماركتينگ چگونه كار مي كند؟
تا اينجا با مفهوم اينفلوئنسر ماركتينگ و دلايل اهميت آن آشنا شديم، اما اينفلوئنسر ماركتينگ چگونه كار مي كند؟
در اينفلوئنسر ماركتينگ، هدف اين است كه با مشتريان خود ارتباط برقرار كنيد و پيام خود را منتقل كنيد. در اين نوع بازاريابي، نوعي تعامل بين برند و حرفه اي برقرار مي شود كه تأثير اجتماعي مثبتي دارد. اينفلوئنسرها برند و محصولات شما را از طريق دهان به دهان و ارتباط با فالوورهايتان به مخاطبان معرفي مي كنند و به عنوان واسطه بين شما و مشتريانتان عمل مي كنند.
محتواي اينفلوئنسر معتبر اعتماد مصرف كننده را به برند شما افزايش مي دهد. افراد (مصرف كنندگان و مشتريان) تمايل و تمايل خاصي به اينفلوئنسرهاي آنلاين دارند زيرا اين افراد از محتوايي كه توليد مي كنند قدرداني مي كنند. آن‌ها براي حفظ فالوورها و دنبال‌كنندگان خود محتواي مزخرف و بي‌كيفيت توليد نمي‌كنند، بنابراين اينفلوئنسرها افرادي قابل اعتماد براي مصرف‌كنندگان هستند. اين باور دليل خوبي براي توسعه روابط استراتژيك بين برندها و اينفلوئنسرها است تا بتوانند پيام خود را در قالب محتوا و از طريق شخصيتي تأثيرگذار و قابل اعتماد به مشتريان منتقل كنند.
در مدل اينفلوئنسر ماركتينگ، شما از فالوورهاي اينفلوئنسر پول مي خواهيد تا برند خود را به آنها معرفي كنيد. براي استفاده مناسب از اين فرصت، به اينفلوئنسر اجازه دهيد پيام را بر اساس نظر خود و درك خود از مخاطبان قالب بندي كند. زيرا اگر محتوا بي فايده يا بي ربط به مخاطب باشد، نه تنها اعتماد مخاطب را از دست مي دهد، بلكه در رسيدن به هدف بازاريابي خود نيز ناكام خواهيد بود.
چگونه با اينفلوئنسر ماركتينگ شروع كنيم؟
اينفلوئنسر ماركتينگ يك زمينه بسيار تخصصي است، بنابراين براي راه اندازي كمپين بازاريابي به ويژگي هاي خاصي نياز داريم. براي ايجاد يك كمپين اينفلوئنسر ماركتينگ، بايد استراتژي اينفلوئنسر ماركتينگ خود را برنامه ريزي كنيد.
سپس بر اساس صنعت خود در مورد اينفلوئنسرهاي مختلف تحقيق و تحقيق كنيد تا بهترين و تاثيرگذارترين اينفلوئنسر را شناسايي و انتخاب كنيد. در مرحله بعد، بايد به اتوماسيون و يك سيستم گردش كار فكر كنيد و در نهايت بايد معيارهاي كليدي (يا اهداف بازاريابي) مورد نظر خود را نظارت و كنترل كنيد.
قبل از برنامه ريزي استراتژي يا يافتن يك تأثيرگذار، بايد اصول اوليه بازاريابي اينفلوئنسر را آماده كنيد. اين آماده سازي شامل سه مرحله است:
شناخت مخاطب
يك هدف مشخص براي بازاريابي تعيين كنيد
شناسايي روش ها و معيارهاي سنجش موفقيت كمپين
شناخت مخاطب هدف
يكي از رايج ترين اشتباهاتي كه اكثر برندها و آژانس هاي بازاريابي تاثيرگذار مرتكب مي شوند، يافتن اينفلوئنسرها قبل از شناخت مخاطبانشان است. هر تأثيري با بخش خاصي از جامعه مرتبط است. به عنوان مثال: مخاطبان يك تأثيرگذار كه در صنعت زيبايي محتوا توليد مي كند به احتمال 99 درصد به يك آرايشگاه علاقه مند هستند، بنابراين اگر مخاطبان محصولات يا خدمات شما مكانيك خودرو هستند، اين تأثيرگذار براي بازاريابي محصولات شما مفيد نخواهد بود. . .
قبل از انتخاب يك اينفلوئنسر، به عقب برگرديد و ببينيد با چه كساني مي‌توانيد پيام خود را از طريق تبليغات اينفلوئنسر ارائه دهيد.
تعيين يك هدف واضح براي بازاريابي
قبل از كار با اينفلوئنسر، بايد بدانيد كه چه مي خواهيد. اينفلوئنسر ماركتينگ معمولاً حول اهداف افزايش فروش، ترغيب مردم به امتحان يك محصول، معرفي يك برند و افزايش تعداد دنبال كنندگان در شبكه هاي اجتماعي مي چرخد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۴:۴۳ توسط:ساشين موضوع: نظرات (0)

۷ روش ثبت سايت در گوگل سرچ كنسول

راه هاي مختلفي براي ثبت وب سايت در كنسول جستجوي گوگل وجود دارد. به طور دقيق تر، 7 راه براي انجام اين كار وجود دارد.
در اين مقاله ياد خواهيد گرفت كه چگونه وب سايت خود را با اين ابزار ثبت كنيد و ما تمام گزينه هاي ممكن را به شما نشان خواهيم داد. اميدوارم بهترين روش را پيدا كنيد.
بايد بدانيد كه ساخت لينك موتور راهنماي اتصال اكانت گوگل ادز به سرچ كنسول جستجو ممكن است كمي طول بكشد و بايد منتظر بمانيد تا ابزار گوگل اطلاعات وب سايت شما را پيدا كند.
تاييد در كنسول جستجو چيست؟
تأييد يك گزينه براي اثبات مالكيت سايت به Google است. مي توان گفت اين فرآيند براي اطمينان از اينكه شما صاحب سايت هستيد ضروري است.
همچنين براي جلوگيري از نمايش داده هاي سرچ كنسول به ديگران، لازم است مراحل ثبت سايت در سرچ كنسول طي شود.
اثبات مالكيت يا اعطاي مالكيت
اثبات مالكيت يا به اصطلاح ارائه مالكيت به سادگي ايجاد يك تغيير كوچك در وب سايت است. اگر وب سايت داريد اين كار بسيار آسان است.
بايد بدانيد كه 7 روش ثبت وب سايت در سرچ كنسول گوگل تنها چند دقيقه زمان مي برد. شايد هنوز اين را ندانيد، اما كنسول جستجو از هفت روش تأييد مالكيت سايت پشتيباني مي كند.
بررسي DNA
فايل HTML را آپلود كنيد
تگ هاي HTML
كد رهگيري گوگل آناليتيكس
گوگل تگ منيجر
يك اسكريپت لفاف دار
سايت گوگل و بلاگر
در ادامه به هر يك از راه هاي ثبت سايت در سرچ كنسول مي پردازيم. اما قبل از آن، بايد با قسمت اصلي نصب سرچ كنسول آشنا شويد.
اگر سايت جديدي باز كرده ايد يا در كنسول جستجو ثبت نام كرده ايد، Google Guide از شما مي خواهد كه دارايي خود را تأييد كنيد.
هنگام كليك بر روي گزينه ملك بايد نوع خاصيت را مشخص كنيد. در اين بخش دو گزينه داريد:
ويژگي پيشوند URL يا خاصيت پيشوند
مالكيت دامنه يا مالك دامنه
دو گزينه كلي براي كنسول جستجو براي نصب سايت
توصيه مي كنيم حداقل دو يا چند ويژگي براي تبليغ سايت خود ايجاد كنيد. اگر مي‌خواهيد ابزار جستجوي كنسول شامل همه URL‌ها در همه زيردامنه‌ها و از طريق HTTP و HTTPS باشد، بايد DNS دامنه خود را ثبت كنيد.
با اين حال، توصيه مي كنيم قبل از تصميم گيري، اين مقاله آموزشي جديد كنسول جستجو را تا آخر بخوانيد.
مالكيت دامنه يا مالكيت دامنه
دامنه مالكيت شما را براي همه زير دامنه ها، پروتكل ها و زير دامنه ها تأييد مي كند. به عنوان مثال، اگر يك دامنه (به عنوان مثال g-ads.com) را با استفاده از تابع Domain Property در كنسول جستجو ثبت كنيد، همه داده ها زير دامنه خواهند بود (m.g-ads.com) - (Support.m.g -ads.com) شامل ) - (www.g-ads.com و...)، و شامل تمامي پروتكل ها مانند HTTP، HTTPS و FTP مي باشد.
ويژگي پيشوند URL مالكيت پيشوند را تأييد كنيد
اين روش ساده تر است. زيرا چندين روش احراز هويت خواهيد داشت. مانند استفاده از Google Analytics يا Account Tag Manager. همچنين اگر بخواهيد بخشي از وب سايت خود را به صورت جداگانه كنترل كنيد، پيشوند URL منطقي است!
به عنوان مثال، اگر در قسمت خاصي از سايت خود با يك مشاور كار مي كنيد، مي توانيد اين قسمت را جداگانه تأييد كنيد. بنابراين دسترسي آن شخص به ساير داده هاي سايت محدود است.
اكنون بياييد در مورد هر يك از روش هاي تأييد صحت موجود صحبت كنيم. اگر خسته هستيد، اكنون وقت آن است كه فنجان را برداريد و قهوه بنوشيد.
1. تأييد DNS - رايج ترين راه براي ثبت يك وب سايت در كنسول جستجو
اين روش براي تأييد مالكيت سايت در كنسول جستجو نياز به افزودن DNS دامنه شما دارد. اين تنها روشي است كه براي ويژگي دامنه پشتيباني مي شود.
همچنين مي‌توانيد با تأييد DNS مالك ترافيك URL خود باشيد. همانطور كه در تصوير مشاهده مي كنيد، كافيست دامنه خود را در قسمت Domains اضافه كنيد. روي Continue كليك كنيد.
نحوه ثبت سايت در كنسول جستجو با استفاده از روش تأييد DNS
در قسمت دستورالعمل هاي محاوره اي، دو گزينه را مشاهده خواهيد كرد. اگر ثبت كننده دامنه شما (شركت فروشنده دامنه) در راهنما ذكر شده باشد، يك فرآيند خودكار آسان را براي تأييد سايت خود طي خواهيد كرد. اما از آنجايي كه سرويس هاي ايراني در اين قسمت ليست نشده اند، بايد مراحل ثبت دستي سايت در كنسول جستجو را انجام دهيد.
ثبت دامنه سايت در روتر از طريق تأييد DNS
اگر نام ارائه‌دهنده دامنه شما در ليست نيست، كه احتمالاً نيست، بايد پس از وارد كردن آدرس دامنه، متن ارسالي Google را كپي كنيد. سپس بايد وارد قسمت اصلي مديريت وب (Cpanel يا Direct Admin) شده و متن را در قسمت DNS Configuration وارد كنيد.
كد ارائه شده توسط گوگل براي اعتبارسنجي دامنه وب سايت در پانل جستجو
پس از اين كار بايد بر روي گزينه تاييد كليك كنيد. پس از تأييد، چند روز طول مي كشد تا به كنسول جستجو دسترسي پيدا كنيد. براي ورود به سايت در كنسول جستجو بايد صبور باشيد!
مراقب باشيد كه بررسي DNS را حتي پس از تاييد تغيير ندهيد. اگر مراحل بالا را دنبال كرديد و تأييد موفقيت آميز نبود، لطفاً براي حل مشكل خود به مركز راهنمايي Google برويد.
يا مي توانيد سوال خود را در انتهاي همين صفحه بپرسيد تا بتوانيم به شما كمك كنيم.
2. تأييد مالكيت صفحه در كنسول جستجو با آپلود يك فايل HTML
اگر مي خواهيد با استفاده از روش آپلود فايل HTML مالكيت سايت را در كنسول جستجو تأييد كنيد، بايد بتوانيد فايل را در هر سايتي آپلود كنيد. علاوه بر اين، مرورگر بايد به آن بخش نيز دسترسي داشته باشد.
پس از كليك بر روي Add Property Search Console، آدرس وب سايت خود را به گزينه URL Prefix اضافه كنيد و روي Continue كليك كنيد.
آموزش نصب سايت در سرچ كنسول از طريق پيشوند URL
بخش فايل HTML به صورت پيش فرض نمايش داده مي شود. فايل HTML را دانلود كنيد و آن را در دايركتوري ريشه خاصيتي كه مي خواهيد بررسي كنيد آپلود كنيد. به عنوان مثال، اگر مي خواهيد dubba-dubba-example.com را بررسي كنيد، دايركتوري ريشه صفحه اصلي سايت است.
آموزش ثبت وب سايت در كنسول جستجو با فايل HTML
اگر مي خواهيد dub-dub-dub-example.com/party را بررسي كنيد، ريشه /party/ است. در اين صورت فقط فايل را در اسلش پارتي اسلش آپلود كنيد و تمام!
به اين ترتيب همه زير شاخه ها احراز هويت مي شوند. توجه داشته باشيد كه مي توانيد از اين فايل HTML در هر سايتي كه مي خواهيد بررسي كنيد استفاده كنيد. اين فايل براي كاربران در نظر گرفته شده و قابل استفاده مجدد است.
پس از اتمام برنامه بر روي گزينه تاييد در موتور جستجو كليك كنيد. اگر اين مراحل را به درستي دنبال كرديد، تأييد مالك سايت بايد فوراً كار كند. اگر نه، به مركز راهنماي Google برويد.
3. جستجو با تگ هاي HTML
براي ادعاي مالكيت يك سايت در كنسول جستجو با استفاده از يك تگ HTML، بايد به ويرايش كد منبع صفحه اصلي وب سايت خود دسترسي داشته باشيد. پس از كليك بر روي Add Property in Search Console، سايت خود را به گزينه URL Prefix اضافه كنيد و روي Continue كليك كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۲۷:۳۴ توسط:ساشين موضوع: نظرات (0)

بهترين مشاوره سئو سايت: 5 مشاور سئو ايراني + قيمت!

اكثر وب مسترهايي كه علاقه دارند وب سايت خود را به سئو بسپارند بايد در زمان هاي مختلف از مشاور سئو كمك بگيرند تا بهترين نتيجه را بگيرند. در جلسات مشاوره سئو سئوكار كه بايد مهارت و تجربه بالايي در انجام اين كار داشته باشد، وب سايت را از جنبه هاي مختلف بررسي مي كند و مشكلات، نقاط ضعف و قوت را به مدير سايت مي گويد.
اما يك نكته و البته سوال مهم؛ وقتي عبارت مشاور سئو را در گوگل جستجو مي كنيم در صفحه اول حدود 10 سايت مي بينيم اما براي گرفتن بازخورد بهتر به كدام مشاور سئو مراجعه كنيم؟
بهترين مشاور سئو كيست؟ در اين مقاله به طور دقيق به اين سوال پاسخ خواهيم داد. بهترين وب سايت ها و مشاوران سئوي مورد اعتماد در وب فارسي را بررسي مي كنيم و به شما رزومه مي دهيم. به اين ترتيب مي توانيد انتخاب هاي بهتري داشته باشيد.به علاوه، در پايان، مشاوره رايگان سئو (!) و ايده هاي ديگر را توضيح خواهيم داد. مرتبط با اين شعبه با ما همراه باشيد:
در اين مقاله با تيتر نمايش آشنا خواهيد شد
اولين؛ فرآيند مشاوره سئو فرين چيست؟
بهترين مشاور سئو وب فارسي كيست؟
يكپارچه سازي سئو وب فارسي
براي اينكه بفهميم بهترين مشاور سئو در سايت فارسي كيست بايد به مشتريان هر مشاور مراجعه كنيم كه قطعا امكان پذير نيست. بنابراين سعي مي كنيم با نكات زير ادامه دهيم:
فايل،
تجربيات،
اعتبار،
پرتزو
و...
در صفحه اول گوگل به دنبال مشاوراني باشيد كه وب سايت دارند و آن را پيدا كنيد.
1. مشاوره سئو آكادمي فرين (وبمستر سابق)
Akademia Zagraniczna وب سايتي است كه خدمات سئو، آموزش و مشاوره ارائه مي دهد. تيم آكادمي فرين شامل سيد محمد امين هاشمي و مسعود الوحيمي است. اين مجموعه نزديك به 3 سال است كه به ارائه برنامه ها و خدمات آموزشي رايگان و رايگان به شبكه فارسي شهرت دارد. از فعاليت هاي آموزشي مجموعه مي توان به برگزاري چندين دوره 70 ساعته تخصصي سئو با عنوان مگا سئو اشاره كرد. علاوه بر اين دوره، دوره هاي حضوري و حضوري ديگري مانند:
افزايش فروش
تبليغات،
تبليغات ايميلي،
آموزش كسب و كار اينترنتي
راه اندازي كسب و كار آنلاين (0-100)
آموزش رايگان كسب و كار آنلاين
چه زماني…
به همت اين مجموعه، در گذشته تيم آكادمي فرين با نام مدير سايت فعاليت مي كرد، از چند ماه پيش با رويكرد آموزشي تخصصي تر، سايت آكادمي فرين را راه اندازي كرد. نمونه هايي از پروژه هاي سئو اجرا شده توسط آكادمي فرين عبارتند از:
آموزش سئو سايت فدك
اين سايت گلديران است
سايت سئو تيوان
سئو سايت آموزشي شريف
سئو سايت مدرسه لئونارد،
و…
علاوه بر اين پروژه ها مي توانيد ساير پروژه هاي سئو آكادمي فرين را در لينك نمونه كار آكادمي فرين مشاهده كنيد.
تئو ايناما
خدماتي كه در مشاوره سئو با امين هاشمي به شما ارائه مي شود عبارتند از:
بررسي و تحليل كامل وب سايت شما از نظر سئو داخلي، خارجي و فني البته قبل از شروع جلسه انجام مي شود و زمان را كاهش نمي دهد.
ارائه راهكارهاي تخصصي براي رشد سريع سايت در نتايج جستجو.
ارائه برنامه اي براي لينك سازي خارجي به سايت،
دلايل افزايش رتبه رقبا را بررسي كنيد و به شما بگويم
ارائه راهكارهاي تخصصي افزايش نرخ تبديل (CRO).
راه حل هاي ارزان، متوسط ​​و گران قيمت را براي بهبود نتايج شما در Google ارائه مي دهد.
پشتيباني حتي پس از پايان جلسه!
و…
قيمت هر جلسه مشاوره سئو و بهينه سازي اين مجموعه در پاييز 1400 ميليون تومان مي باشد كه در واقع همانطور كه گفتيم در اين يك ساعت براي بررسي وب سايت و آناليز سايت شما قبل از جلسه صرف نشده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۸:۰۳ توسط:ساشين موضوع: نظرات (0)

تعريف هدف گذاري تبليغات در گوگل

امروزه دنياي تجارت با استفاده از فناوري دستخوش تغييرات زيادي شده است. از اين رو گوگل برخي از خدمات تبليغاتي را نيز ايجاد كرده است كه از طريق آن افراد مي توانند از اين پلتفرم فوق العاده براي خود استفاده كنند. جنبه هاي مختلفي در هدف گذاري تبليغات گوگل وجود دارد كه هر كدام را بايد جداگانه در نظر گرفت. با توجه به اهميت بالاي اين موضوع، در اين مقاله اجراي كمپين گوگل ادز به تعريف هدف گذاري تبليغات در گوگل مي پردازيم; تا آخر با ما باشيد
دسترسي به بازاريابي محلي و منطقه اي از طريق RAAP
يكي از بهترين راه ها براي هدف قرار دادن تبليغات در گوگل، استفاده از روش RAAP است. اين سيستم تبليغاتي به شما كمك مي كند تا در يك منطقه جغرافيايي خاص به صورت هدفمند تبليغ كنيد. در واقع با استفاده از اين روش مي توانيد وضعيت هر قطعه را بررسي كرده و از آن استفاده كنيد و سپس كارهاي مربوط به قيمت را انجام دهيد. به علاوه در اين روش ويژه كاربران مي توانند از قيمت محصولات در منطقه خود مطلع شوند كه كمك زيادي به آنها خواهد كرد. خوشبختانه اين اطلاعات به صورت آنلاين براي كاربران گوگل نمايش داده مي شود تا آنها بتوانند تصميمات خريد خود را بگيرند. با توجه به اينكه روش RAAP تاثير زيادي در افزايش فروش دارد، مي توان از آن به عنوان راه حل مناسبي در بازاريابي ديجيتال استفاده كرد.
چرا ما RAAP را توصيه مي كنيم؟
اكثر مردم از سيستم تبليغاتي دسترسي منطقه اي يا RAAP آگاه نيستند. به همين دليل اين افراد نمي توانند از اين قابليت شگفت انگيز براي افزايش فروش خود استفاده كنند. استفاده از يك سيستم دسترسي محلي شامل مسائل زيادي است كه هر يك از آنها مهم است. استفاده از اين روش تبليغات گوگل مزاياي زيادي براي بازارياب دارد. در اين صورت فقط مشتريان واقعي روي تبليغ كليك مي كنند و هزينه تبليغات شما هدر نمي رود. در واقع اين روش روش خوبي براي هدف قرار دادن تبليغات در گوگل است كه بايد روي آن تمركز كنيد.
يكي از بهترين ويژگي هاي اين روش تبليغاتي اين است كه به طور خاص در قسمت مورد نظر نمايش داده مي شود. اين باعث مي شود كه تبليغات شما مستقيماً براي مخاطب هدف قرار گيرد و نتايج بهتري دريافت كنيد. روش تبليغاتي RAAP يا همان تبليغات محلي به شما اين امكان را مي دهد كه تصوير برند واقعي در منطقه مورد نظر داشته باشيد. نكته جالب اين است كه اثربخشي كمپين هاي تبليغاتي با اين روش چند برابر مي شود.
استفاده از قابليت Content File Library در گوگل ادز
سيستم تبليغاتي گوگل به گوگل ادز معروف است. در اين پلتفرم مي توان از انواع مختلف كمپين هاي تبليغاتي استفاده كرد. يكي از ويژگي هاي منحصر به فردي كه گوگل در اين سرويس در نظر گرفته Asset Library نام دارد. اگر مي خواهيد تبليغ خود را در گوگل ادوردز قرار دهيد، بايد تعدادي عكس يا لوگو براي تبليغ خود در نظر داشته باشيد. براي انجام اين كار، مي توانيد اين عكس ها و ساير داده هاي تبليغاتي را در كتابخانه دارايي ذخيره و مديريت كنيد.
با اين كار مي توانيد هر زمان كه به آن نياز داشتيد از اين داده هاي مهم و اساسي استفاده كنيد. استفاده از Asset Library براي كساني كه تبليغات محلي دارند بسيار مناسب خواهد بود. همچنين اگر از آن دسته افرادي هستيد كه از گوگل ادز براي تبليغات در تمام طول سال استفاده مي كنيد، حتما از اين قابليت ويژه بهره ببريد. هنگامي كه از اين سرويس استفاده مي كنيد، تمام اطلاعات تصوير متمركز خواهد بود و در هر زمان كه نياز باشد مي توان از آنها استفاده كرد.
تعريف هدف گذاري تبليغات در گوگل
نمايش تبليغات با هدف دريافت سرنخ از مشتريان
سيستم تبليغات گوگل راه هاي زيادي براي جذب مشتري دارد كه هر كدام علاقه خاص خود را دارند. بنابراين بهتر است براي جذب مشتري از روش تبليغاتي استفاده كنيد. جالب اينجاست كه جذب تبليغات در گوگل از اين طريق مي تواند براي شما بسيار جالب باشد. هدف اصلي از تبليغات دريافت چيزهاي مناسب از مشتريان است. وقتي مشتري روي يك تبليغ ويژه كليك مي‌كند، با مشتري بالقوه زيادي ارتباط برقرار مي‌كنيد.
جالب اينجاست كه با اين روش تبليغاتي مي توانيد سرنخ هايي كه از مشتريان خود داريد را به صورت يك فايل دانلود كنيد. در مجموع، مشاغل علاقه مند به بازاريابي ايميلي مي توانند از اين راه حل منحصر به فرد براي خود استفاده كنند. ايجاد كمپين تبليغاتي با استفاده از اين روش نيز بسيار موثر است و تاثير زيادي در فروش شما خواهد داشت.
روش تبليغاتي پيكاپ در تبليغات گوگل
يكي از موثرترين راه ها براي افزايش اثربخشي تبليغات استفاده از قابليت پاپ آپ است. با اين راه حل، شما قادر خواهيد بود اجناس و محصولات خود را براي انتخاب مشتريان به نمايش بگذاريد. نقطه عطف اين روش اين است كه مي توان محصولي را كه در فروشگاه موجود نيست تبليغ كرد. در حقيقت، پس از مشاهده آگهي مي توانيد محصول را خريداري كرده و مدتي را صرف مراجعه به فروشگاه براي دريافت محصول مورد نظر خود نماييد.
از اين قابليت به صورت محلي نيز استفاده مي شود، بنابراين بسته به محله خود مي توانيد خودتان به فروشگاه مورد نظر خود مراجعه كنيد. در حال حاضر سرويس Pickup Later مي تواند سود زيادي را براي فروشگاه ها و مشاغل به همراه داشته باشد. جالب ترين نكته اين است كه اين سرويس به كاربران اجازه مي دهد تا پس از تكميل سفارش، سفارش خود را دريافت كنند.
با سرويس تبليغات گوگل ادز فروش آفلاين را افزايش دهيد
يكي از بزرگترين مزيت هاي سيستم تبليغاتي گوگل ادز افزايش فروش در فضاي آفلاين است. معمولا در اين روش فروشگاه امكان پرداخت آنلاين را ندارد بلكه بستري آنلاين را براي تبليغات انتخاب كرده است. براي اينكه مشتريان در چنين فضايي با تبليغات شما درگير شوند، بايد در دستور كار خود ارزش ايجاد كنيد. ذكر اين نكته ضروري است كه براي افزايش فروش آفلاين، تبليغات ايجاد شده بايد بسيار جذاب و فريبنده باشد. در اين روش تبليغاتي، شما مشتريان را تشويق مي كنيد كه به فروشگاه شما بيايند و خريد خود را اعلام كنند. با توجه به اينكه هدف گذاري تبليغات گوگل بايد به درستي انجام شود، حتما از امكانات موجود در فروش آفلاين استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۸:۴۶ توسط:ساشين موضوع: نظرات (0)