تبلیغات در گوگل تبلیغات در گوگل .

تبلیغات در گوگل

ریبرندینگ چیست و چرا سازمان‌ها برند خود را بازسازی می‌کنند؟ ( + مثال ایرانی و خارجی)

فقط چند ماه در گذشته، باسلام معرفی کرد که ممکن است نشان خود را تغییر دهد. شرکت ایرانسل علاوه بر این مدتی در گذشته شناسه قابل مشاهده خود را تغییر داد تا در جهت مینیمالیسم و ​​الزامات مد روز مانور دهد. میدونی اسمش چیه؟ برای کسانی که خودتان مالک شرکتی بودند، آیا به چنین تغییراتی رضایت می دهید یا از انجام آن می ترسید؟ با این حال، بهتر است بدانید که تغییر نام تجاری یک عامل عجیب و غریب نیست و حتی مهم‌ترین تولیدکنندگان روی کره زمین از آن در دوره برندسازی استفاده می‌کنند.

اگر برای اولین بار کار شخصی خود را شروع کرده اید، به احتمال زیاد برندسازی آخرین چیزی است که در افکار شما وجود دارد. شروع هر شرکتی با ریبرندینگ (rebranding) چیست و چه زمانی استفاده می شود؟مجموعه ای از انتخاب ها و اقدامات قوی (شبیه کشف مشتریان بالقوه، کشف روش های تولید و توزیع محصول، استخدام و غیره) گره خورده است.

همچنین، حتی اگر ابتدا شناسه قابل مشاهده مدل کار خود را اولویت بندی کرده باشید، باید پس از مدتی با تغییر برنامه های خود، آن را تغییر دهید. در نتیجه به طور کلی ضروری است که در ساخت، روش‌ها، مدل یا شناسه شرکت خود تغییراتی ایجاد کنید تا در آنچه که تبلیغ می‌کنید پیشرفت کنید.

در ابتدا، می‌توانید تصور کنید که تغییر آنچه در شناسه و نشان تبلیغ می‌کنید (که بینندگان شما را برای سال‌ها با آن می‌شناسند) باعث ایجاد دوگانگی در مشتریان و بهبود سرعت ریزش خریدار می‌شود، اما تخصص در هر مورد دیگری تأیید کرده است. .

حتی سازندگان ترجیحی روی کره زمین به سراغ روش‌های تغییر نام تجاری یا بازسازی مدل می‌روند (در ادامه، نمونه‌های آن را به طور جمعی مطالعه خواهیم کرد). انجام این کار نه تنها به شرکت آنها لطمه نمی زند، بلکه آنها را از بینندگان خود بیشتر خوشحال می کند. پس از آن، هنگامی که دلایل منطقی برای تغییر مدل و شناسه شرکت خود دارید، تغییرات اجباری را تا حد امکان با اطمینان انجام دهید.

وقتی به هدفی رسیدید که احساس می کنید خوب است مدل خود را تغییر دهید، می خواهید این متن را یاد بگیرید. در نتیجه ما می خواهیم ایده بازسازی نام یا تغییر نام تجاری، پیشنهادات آن و نمونه هایی از بازسازی مدل سودآور را ارزیابی کنیم.

 
بازسازی مدل یا تغییر نام تجاری چیست؟
تغییر نام تجاری زمانی اتفاق می افتد که یک سازمان نماد یا رنگ سازمانی خود را اصلاح می کند، شعار، تخیل و پیش بینی، ماموریت، ارزش ها، هویت مدل، مخاطب یا بازار را تبلیغ می کند. این کار با هدف ساخت یک شناسه مدل کاملاً جدید در ذهن رهبران، مشتریان، رقبا و همراهان به پایان رسید. تغییر نام تجاری به تولیدکنندگان کمک می کند تا مخاطبان جدید را جذب کنند، به خواسته های خریدار پاسخ دهند، مزیت تهاجمی ایجاد کنند و آگاهی مدل را بهبود بخشند.

اساساً هدف از انجام این کار به طور معمول احیای مدل، مد روز و به روز بودن و مرتبط به نظر رسیدن مدل با خواسته های خریداران است.


اهمیت تغییر نام تجاری
بر اساس فوربس، چیزی که شما تبلیغ می‌کنید هفت ثانیه زمان دارد تا تاثیر اولیه را ایجاد کند. و به نظر شما اولین چیزی که نظر بینندگان را به خود جلب می کند چیست؟ احتمالاً نام تجاری و اجزای نام تجاری مرتبط (شبیه به نقاط تماس بسته بندی یا طراحی مدل). معمولاً تولیدکنندگان به دلیل استفاده از نشان معیوب، شناسایی سخت یا نامناسب، یا نداشتن تخیل و مأموریت شفاف، چشم خریداران را جلب نمی کنند.

اهمیت تغییر نام تجاری

ما در دنیایی می مانیم که مدام در حال تغییر است، به همین دلیل است که شرکت ها می خواهند برای جذب مشتریان جدید تغییر کنند. که با تغییر نام تجاری قابل دستیابی است. برای تغییر نام تجاری و ایجاد یک شناسه مدل به یاد ماندنی، کافی است آنچه را که تبلیغ می‌کنید، تمدید کنید، یک نشان کاملاً جدید طراحی کنید یا مشخص کنید، یا اهداف، مأموریت‌های جدید و تخیلی و پیشگو برای آنچه تبلیغ می‌کنید، ترسیم کنید.

علاوه بر این، تغییر نام تجاری پویایی شما را بیان می کند و نشان می دهد که شما فقط به خواسته های خریداران توجه می کنید و خود را با آنها تطبیق می دهید.


مزیت های برندسازی مجدد چیست؟
اینها مزایای مهم تغییر نام تجاری هستند:

بینندگان جدید را جذب کنید
از این گذشته، پس از سال ها تخصص در شغل خود، به درک عمیق تری از مشتریان خود، پیگیری ها و ملاحظات آنها دست خواهید یافت. تغییر نام تجاری به شما این فرصت را می دهد که از تخصص به دست آمده استفاده کنید. مزیت اصلی تغییر نام تجاری، افزایش چشم انداز تعامل با مخاطبان جدید است. تغییر نام تجاری سودآور به شما امکان می دهد به درستی با بینندگان خود صحبت کنید و توجه مردم را جلب کنید.

به عنوان مثال، مدل Previous Spice متوجه شد که 60٪ از شستشوی بدن مردان توسط خانم ها خریداری می شود. سپس این مدل روش‌های برندسازی خود را اصلاح کرد و تبلیغات جدیدی را با هدف جذب بینندگان زنانه ایجاد کرد. کمپین بازاریابی کاملاً جدید بیش از 105 میلیون بازدید در یوتیوب، بازدیدکنندگان وب سایت و 1.2 میلیارد بازدید را به شرکت معرفی کرد.

تطابق بالاتر
مهم نیست مدل شما چقدر قدیمی است. بهتر است همیشه آن را به روز نگه دارید و با پیشرفت های تبلیغاتی جدید مطابقت داشته باشید. همانطور که می دانید، دوره طراحی یک موقعیت ضروری را در نحوه مشتریان تحت پوشش انجام می دهد


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۱:۰۹ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)