تبلیغات در گوگل تبلیغات در گوگل .

تبلیغات در گوگل

بهترین مشاوره سئو سایت: 5 مشاور سئو ایرانی + قیمت!

اکثر وب مسترهایی که علاقه دارند وب سایت خود را به سئو بسپارند باید در زمان های مختلف از مشاور سئو کمک بگیرند تا بهترین نتیجه را بگیرند. در جلسات مشاوره سئو سئوکار که باید مهارت و تجربه بالایی در انجام این کار داشته باشد، وب سایت را از جنبه های مختلف بررسی می کند و مشکلات، نقاط ضعف و قوت را به مدیر سایت می گوید.
اما یک نکته و البته سوال مهم؛ وقتی عبارت مشاور سئو را در گوگل جستجو می کنیم در صفحه اول حدود 10 سایت می بینیم اما برای گرفتن بازخورد بهتر به کدام مشاور سئو مراجعه کنیم؟
بهترین مشاور سئو کیست؟ در این مقاله به طور دقیق به این سوال پاسخ خواهیم داد. بهترین وب سایت ها و مشاوران سئوی مورد اعتماد در وب فارسی را بررسی می کنیم و به شما رزومه می دهیم. به این ترتیب می توانید انتخاب های بهتری داشته باشید.به علاوه، در پایان، مشاوره رایگان سئو (!) و ایده های دیگر را توضیح خواهیم داد. مرتبط با این شعبه با ما همراه باشید:
در این مقاله با تیتر نمایش آشنا خواهید شد
اولین؛ فرآیند مشاوره سئو فرین چیست؟
بهترین مشاور سئو وب فارسی کیست؟
یکپارچه سازی سئو وب فارسی
برای اینکه بفهمیم بهترین مشاور سئو در سایت فارسی کیست باید به مشتریان هر مشاور مراجعه کنیم که قطعا امکان پذیر نیست. بنابراین سعی می کنیم با نکات زیر ادامه دهیم:
فایل،
تجربیات،
اعتبار،
پرتزو
و...
در صفحه اول گوگل به دنبال مشاورانی باشید که وب سایت دارند و آن را پیدا کنید.
1. مشاوره سئو آکادمی فرین (وبمستر سابق)
Akademia Zagraniczna وب سایتی است که خدمات سئو، آموزش و مشاوره ارائه می دهد. تیم آکادمی فرین شامل سید محمد امین هاشمی و مسعود الوحیمی است. این مجموعه نزدیک به 3 سال است که به ارائه برنامه ها و خدمات آموزشی رایگان و رایگان به شبکه فارسی شهرت دارد. از فعالیت های آموزشی مجموعه می توان به برگزاری چندین دوره 70 ساعته تخصصی سئو با عنوان مگا سئو اشاره کرد. علاوه بر این دوره، دوره های حضوری و حضوری دیگری مانند:
افزایش فروش
تبلیغات،
تبلیغات ایمیلی،
آموزش کسب و کار اینترنتی
راه اندازی کسب و کار آنلاین (0-100)
آموزش رایگان کسب و کار آنلاین
چه زمانی…
به همت این مجموعه، در گذشته تیم آکادمی فرین با نام مدیر سایت فعالیت می کرد، از چند ماه پیش با رویکرد آموزشی تخصصی تر، سایت آکادمی فرین را راه اندازی کرد. نمونه هایی از پروژه های سئو اجرا شده توسط آکادمی فرین عبارتند از:
آموزش سئو سایت فدک
این سایت گلدیران است
سایت سئو تیوان
سئو سایت آموزشی شریف
سئو سایت مدرسه لئونارد،
و…
علاوه بر این پروژه ها می توانید سایر پروژه های سئو آکادمی فرین را در لینک نمونه کار آکادمی فرین مشاهده کنید.
تئو ایناما
خدماتی که در مشاوره سئو با امین هاشمی به شما ارائه می شود عبارتند از:
بررسی و تحلیل کامل وب سایت شما از نظر سئو داخلی، خارجی و فنی البته قبل از شروع جلسه انجام می شود و زمان را کاهش نمی دهد.
ارائه راهکارهای تخصصی برای رشد سریع سایت در نتایج جستجو.
ارائه برنامه ای برای لینک سازی خارجی به سایت،
دلایل افزایش رتبه رقبا را بررسی کنید و به شما بگویم
ارائه راهکارهای تخصصی افزایش نرخ تبدیل (CRO).
راه حل های ارزان، متوسط ​​و گران قیمت را برای بهبود نتایج شما در Google ارائه می دهد.
پشتیبانی حتی پس از پایان جلسه!
و…
قیمت هر جلسه مشاوره سئو و بهینه سازی این مجموعه در پاییز 1400 میلیون تومان می باشد که در واقع همانطور که گفتیم در این یک ساعت برای بررسی وب سایت و آنالیز سایت شما قبل از جلسه صرف نشده است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۸:۰۳ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)