تبلیغات در گوگل تبلیغات در گوگل .

تبلیغات در گوگل

تبلیغات گوگل ادز یوتیوب

گوگل ادوردز در سال 2000 راه اندازی شد، تنها دو سال پس از موتور جستجو. این برنامه به عنوان استراتژی بازاریابی پرداخت به ازای کلیک برای مشتریان دیجیتال کار می کند. در سال ۲۰۱۸ نام پلتفرم به گوگل ادز تغییر یافت.
اگرچه بازار گوگل مملو از رهبران بالقوه است، اما محبوبیت آن فضای رقابتی ایجاد می کند. در پایان سال 2019، 90 درصد از مردم جهان تبلیغات را در این پلتفرم مشاهده کردند. و ارزش کلمات کلیدی افزایش می یابد و آن کمپین ها گران تر می شوند.
بیایید نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌های Google Ads در ویدیوها و نحوه ایجاد آن‌ها برای شما داشته باشیم.
تبلیغات ویدیویی گوگل ادوردز چگونه در یوتیوب کار می کنند؟
پیوند دادن یک کانال YouTube به یک حساب Google Ads به حساب Google Ads مرتبط اجازه می دهد تا تبلیغات را بر اساس تعامل ویدیویی در کانال شما نمایش دهد. یک حساب Google Ads مرتبط می‌تواند به ترافیک تبلیغات ویدیوی شما دسترسی داشته باشد، تبلیغات را به افرادی که از کانال شما بازدید می‌کنند و با آن تعامل دارند نشان دهد و ببیند چگونه افراد پس از مشاهده تبلیغات شما با کانال شما تعامل می‌کنند.
اما تبلیغات گوگل ادوردز چگونه برای یوتیوب کار می کند؟
وقتی یک کانال YouTube را به حساب Google Ads پیوند می‌دهید، مالک کانال YouTube می‌تواند ویژگی‌های زیر را به حساب Google Ads مرتبط شما ارائه دهد:
• تعداد بازدید: تعداد ارگانیک (رایگان) ویدیوهای خود را بررسی کنید.
• بخش‌های داده: بخش‌های داده (که قبلاً «فهرست‌های بازاریابی مجدد» نامیده می‌شد) بر اساس تعاملات بینندگان گذشته در کانال‌های وابسته ایجاد کنید.
• تعامل: معیارهای رفتاری ایجاد شده در تبلیغات ویدیویی از کانال‌های شریک را مشاهده کنید.
می توانید حداکثر 10000 کانال YouTube را به یک حساب Google Ads و 300 حساب Google Ads را به یک کانال YouTube پیوند دهید.
این را به یاد داشته باش:
پیوند دادن حساب‌ها به Google Ads اجازه نمی‌دهد مالکیت کانال YouTube را کنترل کند. علاوه بر این، پیوند حساب به تبلیغ‌کننده اجازه نمی‌دهد ویدیوهای کانال پیوندشده YouTube را اضافه، حذف یا تغییر دهد.
اگر حساب Google Ads شما توسط یک حساب مدیر مدیریت می‌شود، پیوند کانال YouTube شما به حساب مدیر Google Ads شما امکان دسترسی به عملکرد کانال YouTube شما را می‌دهد. اگر اشتراک‌گذاری داده‌ها را در حساب Google Ads خود فعال کرده باشید، یک حساب مدیر ممکن است برخی از داده‌ها را با سایر حساب‌های مدیریت‌شده به اشتراک بگذارد.
اگر تبلیغات شخصی‌شده در یک کانال YouTube خاموش شود، گزارش‌های اقدام و بخش‌های داده برای ویدیوهای میزبانی شده در کانال YouTube در دسترس نخواهند بود.
Aisea Google Ads تبلیغات ویدیویی یوتیوب
چه یک وب سایت چشمگیر داشته باشید و از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) یا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) استفاده کنید، مزایای زیادی وجود دارد که می توانید از تبلیغات در یوتیوب به دست آورید. در اینجا شش مزیت تبلیغات یوتیوب وجود دارد که نمی توانید آنها را نادیده بگیرید.
اجرای طرح بازاریابی یوتیوب یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید به عنوان یک بازاریاب انجام دهید. در زیر بدانید که چرا مزایای تبلیغات YouTube ذکر شده است.
1. تبلیغات یوتیوب مقرون به صرفه است
وقتی به سادگی تمام عواملی را که برای رشد تبلیغات یوتیوب از طریق گوگل ادز کانال یوتیوب خود باید انجام دهید مقایسه کنید، خواهید دید که این سرویس بسیار مقرون به صرفه است.
2. تبلیغات یوتیوب به شدت هدفمند است
هدف گذاری دقیق برای یک کمپین موفق بسیار مهم است و تبلیغات YouTube به شما این امکان را می دهد که در هدف قرار دادن مخاطبان هدف خود بسیار دقیق باشید.
3. از طریق تبلیغات ویدیویی YouTube بهتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
آیا پس از دیدن یک تبلیغ یا دیدن مقاله در روزنامه محلی خود، با یک برند ارتباط برقرار نمی کنید؟
اکثر مردم می گویند که بعد از تماشای یک تبلیغ احساس ارتباط بیشتری می کنند زیرا یک برند قدرتمند را می بینند.
4. به راحتی معیارهای تبلیغات YouTube را اندازه گیری کنید
اگر موفقیت کمپین بازاریابی خود را اندازه گیری نمی کنید، زمان را برای اجرای آن تلف می کنید. بدون اینکه بدانید کمپین شما چگونه کار می کند، نمی دانید چگونه می توانید آن را بهبود ببخشید.
YouTube با ارائه یک گزارش کامل از وضعیت کمپین، به شما این امکان را می دهد که در هر زمان تصمیمات سازنده ای در مورد پارامترهای کسب و کار خود بگیرید.
5. تبلیغات YouTube نتایج سریعی را ارائه می دهند
با بیش از ۲ میلیارد کاربر ماهانه در YouTube، به همین دلیل است که نتایج را خیلی سریع خواهید دید.
نمایش تبلیغات خود در معرض دید افراد بیشتری به این معنی است که در طول زمان تعداد کلیک های تبلیغاتی، بازدید از وب سایت و فروش بیشتری خواهید داشت
6. تبلیغات یوتیوب شما را در مقابل میلیاردها نفر قرار می دهد
با توجه به مخاطبان زیاد در YouTube، محتوای شما توسط میلیاردها نفر در سراسر جهان دیده می شود و درآمد کسب و کار شما را چندین برابر می کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۲۰:۲۲ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)