تبلیغات در گوگل تبلیغات در گوگل .

تبلیغات در گوگل

تبلیغات و بازاریابی لحظه ای چیست؟

مقدمه تبلیغات و بازاریابی میکرو لحظه ای یا تبلیغات و بازاریابی دوم در لحظاتی شکل می گیرد که احساس نیاز در انسان به وجود می آید. در این سطح است که افراد برای برآورده کردن خواسته‌های خود به سراغ ابزارهایی شبیه به تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌های خود می‌روند. این خواسته می تواند رفتن به جایی باشد. یا پی بردن به یک چیز؛ یا انجام کار یا خرید بازاریابی لحظه ای چیست و چه کاربردی دارد؟ برای اقلام یا شرکت ها. به طور کلی، این خواسته های آنی را می توان به 4 کلاس تقسیم کرد:
• باید دانست؛
• باید انجام داد؛
• باید جایی برود.
• می خواهید خرید کنید.

به دلیل افزایش ابزار موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو برای ارائه 1000 نتیجه برای هر جستجو، انتظارات مشتریان از استاندارد نتایجی که برای جستجوی خود می بینند به طور چشمگیری افزایش یافته است. مردم همانطور که ما صحبت می کنیم پیش بینی می کنند که در کوتاه ترین زمان ممکن به راه حلی دست پیدا کنند که بهترین منطبق با ثانیه ای است که در آن هستند.
برای مثال، چه کسی در گوگل برای یک رستوران فرانسوی جستجو کند، پیش‌بینی می‌کند که فهرستی از نزدیک‌ترین مکان‌های غذاخوری فرانسوی را ببیند. این دومین موردی است که «باید به جایی رفت» و به همین دلیل است که آدم به دنبال مکان‌های نزدیک به غذا خوردن است و هرگز بهترین مکان‌های غذاخوری در ایران نیست.

تبلیغات و بازاریابی سریع چیست؟

مزایا و اهمیت تبلیغات و بازاریابی سریع چیست؟
از دیدگاه تبلیغات و بازاریابی، لحظات ضروری هستند. در واقع، در این لحظات نیاز، افراد به دنبال مدل نیستند. نسبتاً، آنها به یک شرکت، محصول یا خدماتی نیاز دارند که آن خواسته را برآورده کند. این تمایز در تقاضای خریدار، دقت را در تبلیغات و بازاریابی سریع ضروری می کند.
از جمله مزایا و مزایای تبلیغات و بازاریابی سریع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- تبلیغات و بازاریابی فوری توجه خریدار را در لحظه مناسب جلب می کند
محدوده توجه انسانی ممنوع است، و این ممکن است موفقیت در مخاطبان شما را دشوارتر کند. در نتیجه نه تنها می خواهید در زمان مناسب به بازار هدف خود بپیوندید. همچنین باید از پیامی استفاده کنید که برای بینندگان قابل درک باشد.
با این حال، با تبلیغات و بازاریابی سریع، ممکن است مشتریان بالقوه را دقیقاً زمانی هدف قرار دهید که آنها به دنبال آنچه شما عرضه می کنید هستند.
در تلاش برای بهره مندی از تبلیغات و بازاریابی سریع برای این هدف، می خواهید محتوایی تولید کنید که لحظاتی را هدف قرار دهد که ممکن است پر از نیاز باشد. این محتوا باید برای بینندگان ارزشمند باشد. این بدان معناست که باید دانشی را که می‌خواهد با این هدف ارائه کند که می‌خواهد بخرد، آموزش داده شود، یک کار را انجام دهد یا جایی برود.

2-بعد کوچک یا غول پیکر بنگاه هر چه باشد باعث افزایش آگاهی مدل می شود
چه از منظر مشتری و چه از منظر مدل به بازار نگاهی بیندازیم یا نه، نمی‌توانیم منکر این باشیم که انتخاب‌های کاملاً متفاوتی برای مشتریان وجود دارد. در چنین وضعیتی، چه بتوانید یک شرکت کوچک یا متوسط ​​یا یک گروه معتبر داشته باشید یا نه، همچنان به رقابت با دیگران برای سهم بازار نیاز دارید.
با استفاده از تبلیغات و بازاریابی سریع، می توانید آگاهی مدل را در بین مخاطبان خود افزایش دهید. رشد آگاهی مدل و نورافکن ممکن است به بینندگان شما کمک کند تا سازمان شما را در "لحظه هایی که باید بدانند" در ذهن داشته باشند. این در تلنگر می تواند باعث شود که آنها وارد "دومین تمایل به خرید" شوند.
در اینجا نیز ممکن است از مطالب محتوا برای گسترش آگاهی مدل کمک بگیرید. برای مثال، می‌توانید پست‌های وبلاگ و مطالب محتوایی را ایجاد و منتشر کنید که به سؤالات مشتریانی که در حال تحقیق درباره محصول، خدمات یا شرکت شما هستند، پاسخ می‌دهد. همچنین، با ارسال پست در رسانه های اجتماعی یا از طریق تبلیغ، می توانید به افزایش آگاهی مدل خود کمک کنید.

3- برای بسیاری که زودتر از تبلیغات و بازاریابی سریع استفاده می کنند مزایای تهاجمی دارد.
در صورت سرمایه گذاری نزدیک در تبلیغات و بازاریابی دوم، موفقیت روزافزون شما دور از دسترس نخواهد بود.
با استفاده از تبلیغات و بازاریابی سریع، انتظارات مخاطبان خود را برآورده می‌کنید و دارایی‌ها و داده‌ها را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهید تا به خواسته‌هایشان برسند. این در تلنگر می تواند منجر به خرید آنلاین، خرید حضوری یا تماس با شرکت شما شود.
این لحظه های نیاز نباید صرفاً تمام نشدنی باشد. نسبتاً، با پیشرفت فزاینده جدیدترین علوم کاربردی و تأثیر آنها بر زندگی روزمره خریداران، آنها به طور فزاینده ای در حال تغییر هستند. در چنین شرایطی برای اینکه از قافله رقبا عقب نمانید، باید در خدمت بینندگان و لحظات آنها باشید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۹:۲۴ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)