بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 تبلیغات در گوگل تبلیغات در گوگل .

تبلیغات در گوگل

نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای گوگل ادوردز

در این مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه انتخاب کلمات کلیدی برای گوگل ادوردز بیشتر آشنا شویم و تکنیک هایی را در این زمینه بررسی کنیم.

تحقیق کلمه کلیدی به چه معناست؟

تحقیق کلمه کلیدی یعنی بررسی و تحلیل تعداد کلمات یا عباراتی که در گوگل جستجو می شود. تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند که در حوزه کاری تان دقیقا از چه کلماتی باید استفاده کنید؟ چه کلماتی به رشد بیشتر و بهتر کسب و کارتان کمک می کند؟ چه کلماتی ارزش بیشتری برایتان خواهد داشت؟ و در نتیجه تا حدودی بتوانید بازار هدف تان را بررسی کنید.

روش انتخاب کلمات کلیدی صحیح برای تبلیغات گوگل (google ads)

به روشی که با استفاده از آن کلمات کلیدی مناسب برای تبلیغات گوگل را پیدا می کنیم، تحقیق کلمات کلیدی (keyword research) گفته می شود؛ اما سوال مهم این است که از کجا و با چه روشی کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنیم؟ منظور از تحقیق کلمات کلیدی این است که بدانیم مشتریان بالقوه یعنی کسانی که ابتدا به عنوان بازدید کننده وارد سایت می شوند و سپس به مشتری تبدیل می شوند، برای پیدا کردن سایت ما و محصولات و خدماتمان از چه کلماتی استفاده کرده اند؟ به کمک انتخاب کلمات مناسب می توانیم باعث افزایش بازدید از سایت خود شویم.

تحقیق کلمات کلیدی مهم ترین قدم در تبلیغات گوگل

قبل از پرداختن به تبلیغات در گوگل، قدم مهم تحقیق کلمات کلیدی و پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط و مناسب برای کسب و کار است. این کار نه تنها باعث می شود که یک طرح و برنامه کلی برای برنامه ریزی و فروش داشته باشید و بررسی کنید که آیا این کلمات باعث فروش می شود یا نه؟ همچنین انتخاب کلمات کلیدی صحیح به شما در تبلیغات گوگل کمک می کند، در واقع پیدا کردن کلمات کلیدی حیاتی ترین اقدام در تبلیغات گوگل است. در همین راستا ابزار دقیق و کاربردی برای تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی برای گوگل ادوردز وجود دارد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

استفاده از ابزار Keyword planner: ابزارkeyword planner توسط کمپانی گوگل طراحی و ارائه شده و یکی از اصلی ترین ابزاری است که در تحقیق کلمات کلیدی درgoogle ads به شما کمک می کند. با استفاده از این ابزار می توانید بررسی کنید که:
کلمات کلیدی در ماه چند بار جستجو شده اند.
چه میزان رقابت بر سر این کلمات کلیدی وجود دارد.
کلمات کلیدی مشابه را پیشنهاد می دهد.
میزان متوسط هزینه ای که برای تبلیغات برای کلمات کلیدی باید بپردازید چقدر است. (عددی که در این قسمت نشان می دهد به صورت تخمینی است و احتمال خطا در آن وجود دارد.)

ابزار keyword planner

روش استفاده از ابزار keyword planner برای google ads
برای استفاده از ابزار keyword planner ابتدا باید یک کاربری در گوگل ادز (در تنظیمات تبلیغات گوگل ایجاد کنید.) برای این کار می توانید هم خودتان یک حساب کاربری ایجاد کنید و هم از یک آژانس دیجیتا مارکتینگ کمک بگیرید. در تنظیمات گوگل ادر وارد قسمت google ads شوید و عبارت مورد نظرتان که کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کارتان است را وارد کنید. در صورتی که جزء کسب و کارهای نوپا و جدید هستید، گوگل اطلاعات دقیقی از کلمات کلیدی به شما نمی دهد و فقط نشان می دهد که تعداد جستجوی کلمات کلیدی مد نظر شما در چه بازه ای از ۰ تا ۱۰۰ قرار می گیرد. پس از مدتی که از کار کردن سایت و کسب و کارتان گذشت آمار دقیق تری را می توانید مشاهده کنید.

استفاده از ابزار KWFinder : تمایز استفاده از ابزار kwfinder نسبت به ابزار keyword planner این است این ابزار به شما کمک می کند که ۲ بار در روز می توانید کلمات کلیدی مرتبط را جستجو کنید. برای تعداد بیشتر جستجو در روز باید حساب کاربری در kw finder را خریداری کنید. البته خریداری حساب کاربری در این ابزار زمانی لازم است که می خواهید تحقیق کلمات کلیدی انجام دهید، اما زمانی که می خواهید از کلمات کلیدی تبلیغ در گوگل استفاده کنید نیازی به خریداری اکانت نیست و ابزار گوگل به شما در این باره کمک می کند. با استفاده از این ابزار می توانید اطلاعات زیر را به دست آورید:
لیستی از کلمات کلیدی مشابه و کلمات مرتبط با کلمه جستجوی شما
میزان رقابت یک کلمه کلیدی تبلیغات گوگل
تعداد جستجوی کلمات کلیدی در بازه زمانی ماهیانه
۳ معیار مهم در انتخاب کلمات کلیدی برای گوگل ادوردز
مجموعه ای از کلمات کلیدی برای هر حوزه کسب و کار و هر سایتی وجود دارد که می توانید زمان تولید محتوا برای سایت از آن استفاده کنید، اما نکته مهم این است که همه کلماتی که برای تولید محتوا در سایت از آن استفاده می کنید کلمات کلیدی مناسب برای تبلیغات در گوگل نیست و باید تحقیق کنید که چه کلماتی برای گوگل ادز مناسب، صحیح و کاربردی است؟ با دانستن ۳ معیار مهم زیر می توانید کلمات کلیدی مناسب را از کلمات کلیدی غیر کاربردی و نا مناسب جدا کنید.

هدفمندی کلمات کلیدی (keyword intention): کلماتی که برای تبلیغات گوگل از آن استفاده می کنید میزان هدفمندی متفاوتی دارند. برای مثال حوزه کاری خود را به صورت محدود در نظر بگیرید که می خواهید برای مدتی کوتاه برای مثال ایام عید برای آن تبلیغات انجام دهید. کلماتی که از آن می توانید استفاده کنید عباراتی مثل مدل مانتو، مدل مانتو بهاره، خرید اینترنتی مانتو بهاره. در عبارت مدل مانتو فقط می دانید که کاربر به دنبال دیدن مدل مانتو و قیمت آن است نه خرید مانتو. عبارت مدل مانتو بهاره در مقایسه با عبارت اولی محدودتر است و می دانید که منظور از مدل مانتو “بهاره” و مخصوص بهار است اما مشخص نیست که می خواهد مانتو را بخرد یا نه. در عبارت خرید اینترنتی مانتو بهاره یا خرید مانتو برای فصل بهار، کاربر هدفش از جستجو را مشخص کرده و می دانید که قصد و هدف او از جستجو و ورود به سایت خرید مانتو است. به نظر شما کدام یک از ۳ عبارت زیر برای تبلیغات گوگل مناسب تر است؟ همان طور که توضیح دادیم عبارت “خرید مانتو بهار” هدفمندتر و برای جستجو محدودتر است. در این جستجو کاربر مشخص کرده که دقیقا به دنبال چیست، پس این کلمه میزان هدفمندی بالاتری دارد.
تعداد جستجوی کلمات در ماه (search volume): کلمات هدفمندی که برای استفاده در تبلیغات گوگل از آن استفاده می کنید در هر ماه توسط کاربران و مشتریان جستجو می شود که باید میزان و تعداد جستجوی کلمات در ماه را بررسی و تحلیل کنید تا بدانید که چه بازار هدفی دارید؟
برای مثال عبارت مدل مانتو حدود ۶۰۰۰ بار در ماه جستجو می شود، یعنی ۶۰۰۰ هزار کاربر این عبارت را جستجو می کنند، و این یعنی کلمه مشاهده مدل مانتو متقاضی و کاربران زیادی دارد و با حجم زیادی از کاربران که وارد سایت می شوند سر و کار خواهید داشت. با استفاده از دو ابزاری که در بالا معرفی شد می توانید میزان جستجوی کلمات کلیدی انتخاب را مشاهده و بررسی کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که میزان جستجویی که این ابزار نشان می دهد، ۵ یا ۱۰ برابر بیشتر به صورت واقعی جستجو می شود.

میزان رقابت هر کلمات کلیدی (keyword competition): هرچه رقابت روی کلمه کلیدی بیشتر باشد، هزینه ای که برای تبلیغات در گوگل باید پرداخت کنید نیز به مراتب بیشتر خواهد بود. منظور این است که چند نفر روی آن کلمه چقدر تبلیغ دارند. همچنی هر چه میزان رقابت بر سر یک کلمه کمتر باشد یعنی تعداد کمتری افراد روی آن تبلیغ دارند و هم هزینه کمتر است و هم نتایج بهتری برای سایت خواهد داشت و کار راحت تر خواهد بود. در واقع قیمت کلمات در تبلیغات گوگل را شما و رقبایتان تعیین می کنید و در این باره گوگل دخالتی ندارد.تعداد ورودی مهم تر است یا کیفیت بازدید کنندگانی که وارد سایت می شوند؟

با ابزار شناخت و تحقیق کلمات کلیدی آشنا شدید، اما نکته مهم این است که آیا تعداد کسانی که وارد سایت می شوند مهم تر است یا کیفیت افراد؟ منظور از کیفیت این است که چه تعداد افرادی که وارد سایت می شوند محصولی را سفارش می دهند؟ یا کامنت می گذارند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۰:۳۰ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)

چک لیست کامل 200 فاکتور گوگل برای رتبه بندی و بهینه سازی موتور جستجو

بسیاری از دانشجویان سال اول و تازه کار در موضوع بهینه سازی موتورهای جستجو، فرض می کنند که هر یک از آنها باید در صفحه اصلی وب گوگل رتبه بندی کنند، محتوای شیرینی است که با عبارات کلیدی و دریافت بک لینک غنی شده است.

اگرچه این اقدامات ضروری هستند، اما همه اجزای اجباری برای دستیابی به یک نتیجه برتر نیستند.

در سال 2006، گوگل توسط مت کاتز به شرکت های مطبوعاتی دستور داد که از بیش از 200 مؤلفه برای رتبه بندی و بهینه سازی موتورهای جستجو استفاده می کند.

200 فاکتور گوگل برای رتبه بندی و بهینه سازی موتور جستجو
اگر می‌خواهید به سفر بهینه‌سازی موتور جستجوی خود برسید، چک لیست 200 مؤلفه Google برای رتبه‌بندی و بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتور جستجو را در زیر بیاموزید.

1. زندگی منطقه
در حالی که بسیاری از سئوکاران تصور می کنند که دامنه های قدیمی تر از گوگل قابل اعتماد هستند، جان مولر، کارمندان ارشد کنسول جستجوی گوگل، می گوید که عمر منطقه ای مسئله مفیدی نیست، و دامنه هایی که ممکن است حتی چند ماه از رده خارج شوند، می توانند در این حوزه فعال باشند. SERP و امتیاز بیش از حد دریافت کنید.

۲. عبارات کلیدی در منطقه
اگرچه استفاده از یک عبارت کلیدی در منطقه به عنوان یک تصویر مرتبط عمل می کند، اما در افزایش رتبه کارآمد نیست.

3. اندازه ثبت منطقه
برای گوگل، سایتی که ظرف چند ماه منقضی می‌شود، چندان قابل اعتماد نیست، در حالی که اگر منطقه‌ای با چند سال ثبت نام وجود داشته باشد، مجوز بیشتری دارد.

4. عبارت کلیدی زیر دامنه
وجود یک عبارت کلیدی در زیر دامنه از جمله هشدارهای مرتبط است که ممکن است مشکلی باشد.

5. گذشته تاریخی منطقه
خواه این منطقه چندین نمونه معامله شده باشد یا تعدادی از نمونه ها حذف شده باشد، Google آن را بازنشانی کرده و همه بک لینک ها را کنار می گذارد. گوگل می‌تواند آن را شگفت‌انگیز کند، که می‌توان آن را به مالک جدید تحویل داد.

6. تطبیق دقیق متفاوت است
EMD یا Precise Match Area که دقیقاً عبارت یا سؤال کلیدی جستجوی شخص را در خود جای می دهد، به احتمال زیاد سود زیادی برای بهینه سازی موتور جستجو ندارد و صرفاً با مؤلفه های مرتبط مختلف مانند تخصص افراد خوب و محتوای محتوای مرتبط کار می کند. .

7. داده های شخصی و عمومی
هنگامی که مالک منطقه ثبت نام می کند، داده های شما به عنوان مالک موقعیت یابی در وب سایت whois ثبت می شود، بنابراین ممکن است به صورت عمومی یا غیر عمومی قرارداد شود. خصوصی‌سازی اطلاعات عامل بدی نیست، اما برای Google کمی غیرمعمول است و می‌توان گمان برد که یک چیز را از آن پنهان می‌کنید.

8. مجازات مالک منطقه
این که آیا مالک موقعیت یابی توسط گوگل به عنوان هرزنامه شناخته می شود، می توان تمام وب سایت های مختلف آن شخص خاص را مورد بررسی قرار داد.

9. پسوند TLD
بالاترین سطح یک منطقه روستایی مانند (ir.) معمولاً به رتبه موقعیت در آن کشور کمک می کند، اما تأثیری بر رتبه بندی جهانی ندارد و حتی آن را محدود می کند.

10. عبارت کلیدی در تگ عنوان
برای کسانی که عبارت کلیدی شما را در برچسب عنوان قرار می دهند (هیپرلینک آبی در صفحه وب جستجو نشان دهنده محتوای صفحه وب است)، ممکن است به گوگل نشان دهید که محتوای شما با نتایج جستجوی شخص مرتبط است، و این ممکن است رتبه خود را افزایش دهید

۱۱. عبارت کلیدی در ابتدا تگ عنوان
برچسب‌های عنوانی که با عبارات کلیدی شروع می‌شوند نسبت به عناوین مختلفی که عبارت کلیدی از طریق آنها به نظر می‌رسد، عملکرد بالاتری دارند.

۱۲. عبارت کلیدی در تگ توضیحات متا
وجود یک عبارت کلیدی در اولین توضیحات متا یکی از مولفه های ضروری در بهینه سازی موتور جستجوی صفحه است. در حالی که گوگل از توضیحات متا در رتبه بندی استفاده نمی کند، این یک نشانه و فرصتی برای قیمت کلیکی است که تفکر ضروری در مورد رتبه بندی است.

https://shanargroup.com/google-ads/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۵:۵۲ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)

چگونه با تبلیغات گوگل خود را برای موفقیت آماده کنیم

کور شدن مانند ریختن پول در زهکشی است، بنابراین باید با انجام تحقیقات لازم شروع کنید. قبل از اینکه شروع به ایجاد نسخه تبلیغاتی کنید، با یک آژانس بازاریابی دیجیتال برای تعریف بودجه، کلمات کلیدی، گروه های تبلیغاتی و ایجاد صفحات فرود با کیفیت بالا شریک شوید.

هنگامی که تبلیغات شما راه اندازی شد، به تجزیه و تحلیل گوگل خود توجه کنید و کمپین خود را در صورت نیاز تنظیم کنید. مطمئن شوید که ردیابی تبدیل را فعال کنید تا به شما کمک کند بفهمید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست.

اگر تازه در حال یادگیری هستید، ایده خوبی است که یک آژانس بازاریابی دیجیتال آگاه به مدیریت تبلیغات شما و تماشای تحلیل های شما ادامه دهد. به این ترتیب، آنها می توانند در صورت نیاز تنظیمات را انجام دهند و اطمینان حاصل کنند که کمپین های شما حداکثر بازگشت سرمایه را برای زمان و هزینه شما به ارمغان می آورند.

 

http://shanargroup.com/google-ads/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۳۶:۲۴ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)

هزینه گوگل ادوردز چقدر است؟

این یک سوال معقول است، و ما همیشه می شنویم، به خصوص از تازه واردان به جستجوی پولی. به هر حال، کسانی که تازه وارد PPC شده‌اند، احتمالاً بیشتر به این علاقه دارند که از آنها انتظار می‌رود چقدر برای تبلیغات در Google هزینه کنند، و اینکه آیا حتی می‌توانند آن را بپردازند یا خیر!

متأسفانه، هیچ پاسخ ساده و یکسانی وجود ندارد. متداول ترین (و خشمگین ترین) پاسخ این است که «بستگی دارد».

هزینه گوگل ادوردز به چندین متغیر بستگی دارد. در این پست، من توضیح خواهم داد که این متغیرها چگونه بر هزینه تبلیغات شما تأثیر می‌گذارند و مفاهیمی را که برای تعیین بودجه واقعی برای کمپین‌های تبلیغاتی خود باید درک کنید، ابهام زدایی می‌کنم.

در اینجا یک پیش‌نمایش سطح بالا، TL;DR از آنچه در این راهنما با جزئیات بیشتری خواهید آموخت، آمده است:

هزینه گوگل ادوردز بر اساس یک سیستم حراجی است که به کسب و کارهایی که کمپین های تبلیغاتی با کیفیت بالا دارند با هزینه های کمتر و قرار دادن تبلیغات بهتر پاداش می دهد.
می‌توانید با استفاده از تاکتیک‌هایی مانند زمان‌بندی تبلیغات، هدف‌گذاری جغرافیایی، و هدف‌یابی دستگاه، کنترل دقیقی بر نحوه مصرف بودجه Google AdWords برای بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک اعمال کنید.
میانگین هزینه هر کلیک گوگل ادوردز بین 1 تا 2 دلار در شبکه جستجو است. میانگین CPC در شبکه نمایش کمتر از 1 دلار است.
گران ترین کلمات کلیدی در AdWords و Bing Ads به ازای هر کلیک 50 دلار یا بیشتر هزینه دارند. اینها معمولاً کلمات کلیدی بسیار رقابتی در صنایعی هستند که ارزش طول عمر مشتری بالایی دارند، مانند قانون و بیمه.
خرده فروشان غول پیکر می توانند سالانه 50 میلیون دلار برای جستجوی پولی در AdWords خرج کنند.
میانگین هزینه گوگل ادوردز برای یک کسب و کار کوچک بین 9000 تا 10000 دلار در ماه در کمپین های جستجوی پولی گوگل آنها است. این 100000 تا 120000 دلار در سال است.
اکنون، بیایید این نکات را در مورد هزینه های گوگل ادوردز با دقت بیشتری بررسی کنیم.

http://shanargroup.com/google-ads/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۹:۳۳ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)

ورود اطلاعات کار از خانه چیست؟

کارهای ورود داده بسیار دوستانه از راه دور هستند زیرا می توان آنها را از راه دور و از طریق رایانه خانگی انجام داد. مشاغل ورودی داده ممکن است مدیر اطلاعات، پردازشگر کلمه، تایپیست، کارمند، تکنسین کلیدی، رونویسی، رمزگذار رکورد، زیرنویس و تکنسین پایگاه داده نیز نامیده شوند.

http://shanargroup.com/data-entry/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۷:۲۶ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)

آیا تبلیغات گوگل ارزشش را دارد؟

خط آخر: آیا تبلیغات گوگل ارزشش را دارد؟ کاملا. تبلیغات گوگل ارزش آن را دارد زیرا روشی مقرون به صرفه برای کسب و کارها در هر اندازه ای فراهم می کند تا به مخاطبان هدفمند و نامحدود دسترسی پیدا کنند. آنها بسیار منعطف هستند و می توانید هر زمان که بخواهید شروع کنید، متوقف کنید، مکث کنید یا حتی قیمت پیشنهادی خود را تنظیم کنید.

http://shanargroup.com/google-ads/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۹:۳۸ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)

چه نوع مشاغلی را می توانم به صورت آنلاین انجام دهم؟

کار از خانه: مشاغل آنلاین برای دانش آموزان برای شروع زندگی حرفه ای خود
مدرس آنلاین. ...
ارزیاب موتور جستجو ...
مدیر رسانه های اجتماعی. ...
نویسنده آزاد. ...
رزومه نویس. ...
رونویسی. ...
طراح وب سایت آزاد. ...
میکرو فریلنسینگ در Fiverr.

http://shanargroup.com/data-entry/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۱:۱۳ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)

هزینه تبلیغات گوگل در روز چقدر است؟

نکته: از کوچک شروع کنید. اگر مبتدی هستید، متوسط ​​بودجه روزانه 10 تا 50 دلار آمریکا را امتحان کنید. پس از اعمال یک بودجه جدید، هر روز حساب خود را بررسی کنید تا ببینید کمپین های شما چگونه عمل کرده اند. می‌توانید بودجه مشترکی را با مبلغی که می‌خواهید در کمپین‌های مختلف برای یک مشتری خرج کنید، تنظیم کنید.

منبع: تبلیغ در گوگل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۶:۱۸ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)

محتوا در تولید چیست؟

تولید محتوا فرآیند توسعه و ایجاد دارایی های بصری یا نوشتاری است، مانند ویدیوها، کتاب های الکترونیکی، پست های وبلاگ، کاغذهای سفید یا اینفوگرافیک ها. این اصطلاح ممکن است در معنای گسترده ای مفید باشد، اما واقعیت این است که جزئیات تولید محتوا بسته به نوع محتوا بسیار متفاوت است.

http://shanargroup.com/content-creation/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۴:۲۵ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)

چگونه در گوگل به صورت رایگان تبلیغ کنم؟

نحوه دریافت تبلیغات رایگان در گوگل کسب و کار خود را جستجو کنید تا مطمئن شوید که قبلاً در لیست نیست. اگر کسب و کار خود را پیدا نکردید، به وارد کردن اطلاعات خود ادامه دهید. مراحل ساده ارائه شده توسط گوگل را دنبال کنید. ... کسب و کار خود را تأیید کنید ... خوب ما آن را داریم، اکنون می توانید تبلیغات رایگان در Google دریافت کنید.

منبع: تبلیغ در گوگل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۰:۴۲ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)