بک لینک -

سايت پیش بینی
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت شرط بندی فوتبال
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
ثبت نام بازی انفجار
sibbet90
سایت سیب بت
ورود به سایت بازی انفجار
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار

 تبلیغات در گوگل تبلیغات در گوگل .

تبلیغات در گوگل

آیا مشاغل دیتا اینتری آنلاین واقعی است یا جعلی؟

آیا Onlinedataentryjob کلاهبرداری است؟ بله همینطور است. دلایل زیادی وجود دارد، به عنوان مثال، وب سایت ضعیف ایجاد شده، عدم اطلاعات بنیانگذار، رتبه پایین در Scamadviser و بسیاری موارد دیگر. ... ما این سایت را برای هیچ استفاده ای توصیه نمی کنیم، از آن دوری کنید و هرگز اطلاعات خود را در اختیار آنها قرار ندهید.

منبع: http://shanargroup.com/data-entry/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۳:۱۴ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)

تبلیغات متنی گوگل چیست؟

تبلیغات متنی گوگل نوعی ارتباط بازاریابی هستند که تبلیغ کنندگان می توانند برای تبلیغ محصول یا خدمات خود در شبکه گوگل استفاده کنند. این تبلیغات می توانند در صفحات نتایج و در سراسر شبکه گوگل ظاهر شوند که شامل شبکه جستجو، شرکای جستجو و شبکه نمایش است.

تبلیغات متنی ممکن است در شبکه نمایش یا تلفن همراه متفاوت به نظر برسد. این نوع از تبلیغات غالباً با زبانی نشان داده می شوند که برچسب آنها را به عنوان تبلیغات نشان می دهد تا بینندگان بدانند که این پیوندها تبلیغات پولی هستند.

اگرچه این روزها کمپین های تبلیغاتی ویدیویی به ویژه در فیس بوک و یوتیوب بسیار محبوب هستند، اما نباید از تبلیغات متنی غافل شد. تولید تبلیغات متنی گوگل بسیار آسان است بطوریکه یکی از کم هزینه ترین شکل تبلیغات دیجیتال است و حتی مصرف آن از ویدیو آسان تر است. اما نوشتن تبلیغات متنی PPC نیاز به درک کافی از شبکه گوگل ادز و برخی خلاقیت ها دارد. در این مقاله، در مورد مشخصات یک تبلیغ متنی موفق بحث خواهیم کرد اما قبل از آن بهتر است پیرامون شبکه های مختلف گوگل بیاموزیم.

شبکه گوگل به گروههایی تقسیم شده است تا به شما امکان کنترل بیشتر مکان نمایش تبلیغ شما را بدهد:

شبکه جستجو: صفحات نتایج جستجوی گوگل، سایر سایتهای گوگل مانند Maps و Shopping و سایت های شریک گوگل برای نمایش تبلیغات.

شبکه نمایش: سایت های گوگل مانند YouTube ، Blogger و Gmail، به علاوه هزاران وب سایت شریک در اینترنت.

شبکه گوگلپس از ثبت نام در گوگل ادز و ایجاد یک کمپین، می توانید شروع به ایجاد تبلیغات متنی گوگل کنید. برای دستیابی موثر به مشتریان بالقوه، تبلیغات متنی شما باید آموزنده، مرتبط و جذاب باشد. در اینجا مثالی از تبلیغات متنی در شبکه جستجو وجود دارد. تبلیغات متنی در شبکه نمایش معمولاً دارای قالب های جذاب تر از نظر بصری هستند.

چگونه یک تبلیغات متنی گوگل بنویسیم؟

برای ایجاد تبلیغات متنی گوگل در ابتدا باید:

وارد حساب گوگل ادز خود شوید.

در منوی صفحه در سمت چپ، روی تبلیغات و برنامه های افزودنی کلیک کنید.

ایجاد تبلیغات متنی گوگل

روی دکمه بعلاوه کلیک کنید و گزینه “تبلیغ نوشتاری” را انتخاب کنید.

تبلیغات نوشتاری

یک URL نهایی، متن عنوان، متن توضیحات و متن را در قسمتهای اختیاری “Path” وارد کنید. همانطور که تایپ می کنید، نسخه موبایل و دسکتاپ تبلیغات شما بلافاصله در “پیش نمایش تبلیغ” ظاهر می شود.

پیش نمایش تبلیغات متنی گوگل

وقتی از تبلیغات نوشتاری جدید خود راضی هستید، روی ذخیره تبلیغ کلیک کنید.

قبل از اینکه آگهی ذخیره شده شما به مشتریان نشان داده شود، گوگل ادز محتوا و قالب بندی آن را بررسی می کند تا از مطابقت با خط مشی های تبلیغاتی ما مطمئن شود.

برای آنکه بتوانیم تبلیغات متنی گوگل بنویسیم باید با ساخت کمپین تبلیغات در گوگل آشنا باشیم. اگر می خواهید بدانید چگونه می توانیم کمپین تبلیغاتی گوگل ادز بسازیم به مقاله زیر مراجعه نمائید.

افراد به احتمال زیاد متوجه متن عنوان تبلیغات متنی گوگل شما می شوند، بنابراین کلماتی را که ممکن است افراد در جستجوی گوگل خود وارد کرده باشند در نظر بگیرید. تبلیغ متنی شما شامل سه عنوان است که می توانید برای تبلیغ محصول یا خدمات خود هر کدام حداکثر ۳۰ حرف وارد کنید. عنوان ها با یک نماد عمودی از هم جدا می شوند (“|”) و ممکن است بر اساس دستگاهی که شخصی هنگام مشاهده تبلیغ شما استفاده می کند، متفاوت نشان داده شود.

نمایش، آدرس وب سایت شما را معمولاً به رنگ سبز نشان می دهد. این URL نمایشگر از دامنه URL نهایی شما و متن در قسمتهای اختیاری “Path” تشکیل شده است. این قسمتها برای کمک به افرادی که آگهی شما را می بینند است و با کلیک کردن بر روی مسیر درک شده هدایت می شوند. متن مسیر شما لازم نیست با زبان دقیق URL نمایشگر شما مطابقت داشته باشد.

از قسمتهای توضیحات برای برجسته کردن جزئیات مربوط به محصول یا خدمات خود استفاده کنید. اگر فروشگاه کفش آنلاین هستید، توضیحات شما ممکن است شامل “اکنون بخرید” یا “اکنون کفش بخرید” باشد. اگر خدمتی ارائه می دهید، ممکن است بخواهید چیزی مانند “دریافت آنلاین فوری پیشنهاد” یا “مشاهده قیمت گذاری” را اضافه کنید.

راهکارهایی برای داشتن تبلیغات متنی گوگل موفق

برای دستیابی موثر به مشتریان بالقوه، تبلیغات متنی گوگل شما باید خاص، مرتبط، جذاب و قدرتمند باشد. این بخش از مقاله بهترین شیوه های نوشتن تبلیغات متنی موفق و اشتباهات رایج برای جلوگیری از آنها را به اشتراک می گذارد.

-آنچه شما را بی نظیر می کند برجسته کنید.

حمل رایگان یا تنوع خیره کننده. به مردم بگویید! محصولات، خدمات یا پیشنهادهایی را که باعث رقابت شما می شوند به نمایش بگذارید.

– قیمت ها، تبلیغات و محصولات انحصاری را در بر بگیرید.

مردم معمولاً برای تصمیم گیری در مورد چیزی از جستجوی گوگل استفاده می کنند. آنچه را که باید تصمیم بگیرند به آنها بدهید. اگر تخفیف محدودی دارید یا کالای انحصاری ای را دارید، آن را بیان کنید.

– مشتریان را آگاه کنید.

آیا چیزی می فروشید؟ به مردم بگویید چه چیزی می توانند بخرند. آیا شما خدمتی ارائه می دهید؟ به مردم بگویید چگونه با شما تماس بگیرند. تماس های عملیاتی مانند خرید، سفارش، مرور، ثبت نام یا دریافت قیمت، همه ی مراحل بعدی را شفاف سازی کنید.

– حداقل یکی از کلمات کلیدی خود را وارد کنید

کلمات کلیدی در متن تبلیغات متنی گوگل شما ارتباط تبلیغ شما را با آنچه مردم می خواهند نشان می دهد. به عنوان مثال، اگر دوربین های دیجیتال را به عنوان کلمه کلیدی در نظر گرفته اید، عنوان تبلیغات شما می تواند “خرید دوربین های دیجیتال” باشد. بیاموزید که چگونه بهترین لیست کلمات کلیدی را بسازید.

– تبلیغ خود را با صفحه فرود خود مطابقت دهید

به صفحه ای که از طریق آگهی خود به آن پیوند می دهید نگاهی بیندازید و مطمئن شوید که تبلیغات یا محصولات آگهی شما در آنجا قرار گرفته است. اگر افراد آنچه را انتظار دارند پیدا نکنند ممکن است وب سایت شما را ترک کنند.

– از طریق تلفن همراه برای مشتریان جذاب باشید

افرادی که تبلیغات شما را در تلفن همراه می بینند، بیشتر تمایل دارند که بدانند کجا هستید یا با شما تماس بگیرند. مکان و شماره تلفن خود را با پسوندهای مکان و برنامه های افزودنی مکالمه نشان دهید. همچنین، ایجاد تبلیغات اختصاص داده شده به افراد در دستگاه های تلفن همراه، استفاده از نسخه موبایل وب سایت خود به عنوان صفحه فرود و ارائه موارد ویژه مناسب برای مخاطبان تلفن همراه، در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید، تبلیغات متنی گوگل شما می توانند در تلفن همراه متفاوت جلوه کنند.

منبع: گوگل ادز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۰:۴۹ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)

استفاده از افزونه های گوگل ادز برای تبلیغات بهتر

اگر تبلیغی را در گوگل ادز برای محصول یا خدماتی گذاشته اید اما در هر بار مراجعه به اکانت گوگل ادز می بینید که میزان کلیک ورودی و به تبع آن فروش پائین است پس احتمالا مشکل در افزونه هاست.

حال ممکن است این سئوال برای شما پیش بیاید که افزونه های گوگل ادز تا چه حد در فروش بیشتر تاثیر دارند؟ کار با آنها تا چه حد آسان است؟ فروش کم یا نرخ کلیک پائین می تواند به این مورد مربوط باشد؟ پیش از پرداختن به این سئوالات نیاز است آشنایی مختصری با افزونه داشته باشیم.


افزونه یا Extension چیست؟
تبلیغ در فضای آنلاین به شدت رقابتی است و شرکت های مختلف همه تلاش خود را بکار می گیرند تا بتوانند در تبلیغات آنلاین عملکرد بهتری داشته باشند. در مورد تبلیغ PPC هم وضعیت همین است.

در هر حوزه ی کاری، رقبای بسیاری در فعالیت هستند. بعضی در بازار تجارت اصطلاحا “بالا دست” هستند و بخش عمده ای از بازار را در اختیار دارند و برخی دیگر صرفا با کنترل بخش هایی خاص از بازار، کسب درآمد می کنند.

اگر شما به عنوان یک شرکت تازه کار در حوزه ای دست به تبلیغ زده اید، باید دقیقا بدانید که برای کدام بخش از بازار هدف گذاری کنید. در تبلیغ در فضای گوگل ادز، گوگل این امکان را به شما می دهد که خود را به مشتریان هدف نزدیک کنید. این مهم بواسطه “افزونه ها” ممکن می شود. در واقع با استفاده از این ابزار شما می توانید دقیقاً بازار را برای خود دسته بندی کنید.

این افزونه ها رایگان هستند و شما با صرف زمانی کوتاه می توانید با کاربرد هر یک از آنها و تاثیرشان بر بازار کاری خودتان مطلع شوید. در ادامه در ارتباط با نصب افزونه ها و مهم ترین انواع آنها توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

چگونه افزونه ها را نصب کنیم؟
بعد از اینکه وارد اکانت گوگل ادز خود شدید، مسیر زیر را دنبال کنید:

کمپین یا گروه تبلیغاتی خود را انتخاب کنید.
گزینه “Ads&Extensions” سمت چپ، گزینه ”Extensions” بالا و بعد علامت + بزرگ را کلیک کنید تا یک افزونه جدید ایجاد شود. بعد منویی در زیر باز می شود که می توانید هر کدام از افزونه هایی را که می خواهید ایجاد کنید.
استفاده از افزونه های گوگل ادز

افزونه Sitelink
این افزونه گوگل ادز در صفحه تبلیغاتی قابل کلیک است، یعنی کاربر می تواند روی آن کلیک کند. بهتر است که صفحه فرود شما برای این مورد، مرتبط با متنی باشد که در تبلیغ قرار داده اید. با این ابزار شما می توانید غیر از متن تبلیغی که قرار داده اید، برای محصول خاصی تبلیغ کنید. آمارها نشان می دهد که صرف اضافه کردن این مورد تا ۸% افزایش در CTR را موجب شده است.

افزونه های Location
این افزونه ها هم قابل کلیک هستند و به صورتی طبیعی باعث جلب توجه می شوند. این افزونه گوگل ادز آدرس کاری شما را نشان می دهد و از سال ۲۰۱۵، امکان نمایش میزان ستاره های داده شده که مبین رضایت مشتریان می باشد نیز به آن اضافه شده است.

افزونه Call یا تماس
این افزونه همانطور که از نامش هم پیداست، شماره ای را در تبلیغ شما قرار می دهند و افراد با کلیک بر آن می توانند با شرکت شما تماس بگیرند.

افزونه های App
افزونه های اپلیکیشن فقط در صورتی دیده می شوند که کاربر از موبایل استفاده کند. لینک این افزونه در زیر متن تبلیغاتی یا سمت راست قرار می گیرد و بسته به نوع دستگاه موبایل کاربر، او را به سمت سرویس های دانلود مختلف (اپل استور یا گوگل پلی) هدایت می کند. اگر اپلیکیشنی برای شرکت خود طراحی کرده اید می توانید از این گزینه استفاده کنید.

افزونه های قیمت یا Price
این افزونه ها به شما امکان عرضه و نمایش بهتر خدمات، محصولات و قیمت را می دهد. بواسطه این ابزار، شما کاربران را به صورت مستقیم به بخش های مربوطه از سایت خود هدایت می کنید.

این موارد در زیر متن تبلیغاتی و بواسطه مجموعه ای شبیه کارت (حداکثر ۸ کارت) به کاربران نمایش داده می شود، شامل اطلاعاتی در مورد قیمت، ویژگی ها و دیگر موارد جلب توجه کننده.

افزونه های تخفیف یا Promotion
افزونه های تخفیف به شما این امکان را می دهد که فروش اقلام خاص و تخفیفات خود را به صورتی برجسته در تبلیغ به مشتری نشان دهید. این مورد در زیر آگهی، با یک برچسب قیمت نشان داده می شود. این مورد همچنین تا ۲ خط متن اطلاعاتی در ارتباط با تخفیف مورد بحث را نیز نمایش می دهد.

وقتی که فردی روی افزونه کلیک می کند، به صورت مستقیم به بخش تخفیفی روی سایت شما هدایت می شود.

افزونه های Structured Snippet
این افزونه در زیر تبلیغ، طبقه بندی اجناس را به مشتری معرفی می کند و بواسطه کاما، اجناس را از هم تفکیک می کند. بواسطه این مورد، شما می توانید دسته ای از اجناس را به کاربران عرضه کنید و به این ترتیب امکان کلیک را بالا ببرید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۷:۴۶ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)

انواع روش های کسب درآمد با دیتا اینتری

دیتا اینتری (Data Entry) از جمله نیازهای سازمان های دولتی و خصوصی و همچنین کسب و کارهای کوچک و متوسط است که می تواند فرصت درآمدسازی برای افرادی که خواستار انجام این نوع فعالیت هستند، ایجاد کند.

دیتا اینتری یا ورود داده ها نیازمند سطحی از مهارت و آشنایی با کامپیوتر است و ضرورت دارد علاقمندان به این فعالیت با نرم افزارهای مانند مایکروسافت آفیس و زیر مجموعه های آن شامل ورد، اکسل و پاورپوینت آشنایی کامل داشته باشند. آشنایی با سایر نرم افزارها بر اساس سفارش کارفرما ضرورت می یابد. از جمله این نرم افزارها می توان به فتوشاپ و ویدئو میکر و سایر موارد مشابه اشاره کرد.

اگر مهارت تایپ بالایی دارید، دقت و صحت نوشتاری شما بالاست و قادر هستید به صورت مداوم کار تایپ را انجام دهید، می توانید به کسب درآمد با دیتا اینتری به عنوان یک فعالیت مناسب برای خودتان فکر کنید. در این مطلب در ارتباط با کسب درآمد با دیتا اینتری و انواع مختلف آن و نوع ورود به این حوزه صحبت خواهیم کرد.

دیتا اینتری چیست؟
یک کارمند دیتا اینتری از کامپیوترها و برنامه های پردازش اطلاعات (ورد، اکسل، اکسس، پاورپوینت و غیره) برای وارد کردن اطلاعات در یک پایگاه داده یا سند استفاده می کند. هرچند به طور کلی دیتا اینتری به صورت دیجیتال انجام می شود، اما ثبت اطلاعات به صورت کاغذی هم جزو این دسته است.

امروزه سازمان ها به طور گسترده ای خواستار وارد کردن داده ها به سرورهای اختصاصی خود هستند و یا اینکه تمایل دارند برخی اطلاعات خود را به سامانه های آنلاین وارد کنند. همه این فعالیت ها فرصتی برای کسب درآمد با دیتا اینتری ایجاد می کنند.

چه مهارت هایی برای کسب درآمد با دیتا اینتری نیاز است؟
اگرچه به طور معمول ممکن است که فعالیت دیتا اینتری با کمترین سطح سواد نیز امکان پذیر باشد. اما با این حال در برخی موارد مدارک دانشگاهی می تواند یک امتیاز محسوب شود. مهارت کار با نرم افزارهای تجزیه و تحلیل اطلاعات مانند SPSS و AMOS که عمدتا برای داده های کمی مورد استفاده واقع می شوند، از جمله مزیت های علاقمندان به کسب درآمد با دیتا اینتری است.
غیر از مهارت های تکنولوژیک، افراد با خصوصیات شخصیتی زیر می توانند در این حوزه به موفقیت بیشتری دست یباند.

علاقه مند به کار سیستمی
افراد با انگیزه
افراد دقیق
افراد سخت کوش
چه کسب و کار هایی نیاز به ورود داده دارند؟
حوزه های تجاری مختلف از کارکنان حرفه ای در بخش های متفاوت خود بهره می برند. اما بسیاری از فعالان حوزه های مختلف وظیفه دیتا اینتری خود را به گروه های ثالث می سپارند تا خود بر امور داخلی و جاری شان تمرکز داشته باشند. حالا کار ورود اطلاعات و داده ها از بخش های تولیدی به بخش های تجاری گسترش یافته است.

روش کسب درآمد با دیتا اینتری

وارد کردن محتوا به سایت
به طور خلاصه می توان گفت که حالا تمام فعالیت های خدماتی نیازمند افرادی هستند که داده های آنها را تحت عنوان آنچه که خدمات دیتا اینتری نامیده می شود، به گونه ضبط و ثبت کنند. در زیر به برخی از این حوزه ها اشاره شده است.

املاک و مسکن
دلالان مسکن باید از اهمیت یک پایگاه داده کاربری مطلع باشند. چنین پایگاه داده هایی می تواند کمک کننده باشد. با توجه به رشد شدید بازار املاک و مسکن، املاک و مسکن های مختلف گاهی با حجم بالایی از داده ها رو به رو هستند و کار کردن با این داده ها گاهی بسیار پرزحمت است.
در واقع خدمات املاک و مسکن با وارد کردن داده های خود قادر هستند، ضمن ارائه خدمات سریع در پاسخگویی به مشتریان، از سویی نیز سابقه فعالیت های خود را ذخیره نمایند تا در زمان نیاز به آنها با یک جستجو به اطلاعات دسترسی داشته باشند.

حوزه سلامت
فعالان حوزه پزشکی برای ارتقا خدمات خود به شدت به داده ها محتاج هستند. دیتا اینتری در این حوزه برای ثبت مشخصات بیماران، زمان معاینات، موارد تشخیص و غیره مورد استفاده است.

اگرچه بخش قابل توجهی از این خدمات در قالب نظام سلامت الکترونیک توسط کادر درمان و یا کارشناسان و کارمندان سازمان های ارائه دهنده خدمات سلامت انجام می شود، اما همچنان بخش قابل توجهی از اطلاعات نیازمند استفاده از خدمات دیتا اینتری هستند.

حوزه بانکی و مالی
این حوزه به دلیل نیازی که به صحت بالای اعداد و ارقام دارد یکی از مهم ترین حوزه هایی است که در آن دیتا اینتری کاربرد دارد. برغم اینکه داده های مشتریان اکنون بصورت الکترونیک انجام می شود، اما همچنان سیستم بروکراسی برخی بانک ها حجم گسترده ای از پرونده ای کاغذی ایجاد می کند که فرصت مناسبی برای کسب درآمد از طریق دیتا اینتری فراهم می سازد.

هرچند دیتا اینتری تقریبا در تمام حوزه ها کاربرد دارد، اما غیر از موارد بالا، دیگر حوزه هایی که به این خدمات بیشترین نیاز را دارند، حوزه تولید، پشتیبانی، بازاریابی دیجیتالی و مخابرات می باشند.

منبع: خدمات دیتا اینتری


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۹:۳۰ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)

چگونه یک کمپین گوگل ادز موفق و سودآور راه اندازی کنیم؟

به طور میانگین، تبلیغات در گوگل ادز به ازای هر هزار تومنی که سرمایه گذاری می کنید، دو هزار تومن سود برای شما دارد. اما برای راه اندازی کمپین گوگل ادز موفق و سودآور، نیازی نیست حتما پول زیادی خرج کنید. فقط کافی است دریابید که چگونه با این ابزار، کارهای بیشتری انجام دهید، حتی اگر بودجه کمی دارید.


نحوه راه اندازی کمپین گوگل ادز موفق
وقتی صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید برای تبلیغ کسب و کار خود در آنها سرمایه گذاری کنید. اما فراموش نکنید، بودجه شما هر چقدر باشد، درصورتیکه نکات زیر را در نظر بگیرید به راحتی می توانید از مزایای گوگل ادز به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند بهره مند شوید.

۱. یک هدف روشن برای کمپین گوگل ادز تعیین کنید.
قبل از اینکه بتوانید اهداف کمپین تبلیغاتی خود را ر گوگل ادز مشخص کنید، باید به یک تصویر بزرگ فکر کنید. اهداف کلی کسب و کار شما چیست؟ اهداف تبلیغاتی شما چیست؟ هنگامی که در مورد این موارد به ایده های روشنی دست پیدا کردید، می توانید برنامه کمپین بازاریابی واقعی خود را محدود کنید.

پس از تعیین اهداف تان، باید دقیقاً کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار دهید تا به شما کمک کند با حداکثر بودجه به مخاطبینی که می‌خواهید برسید و اطمینان حاصل کنید که توجه آنها را جلب می کنید.

 

۲.ساختار کمپین تبلیغاتی خود را مشخص کنید.
اگر ساختار کمپین گوگل ادز خود را از ابتدا به طور کامل مشخص کنید، برای رسیدن به موفقیت و سودآوری در وضعیت بهتری خواهید بود. این بدان معناست که باید برای مدیریت بهتر، از کمپین‌ها گرفته تا کلمات کلیدی، گروه‌های تبلیغاتی و مکان‌های هدف، وقت بگذارید. ساختار تبلیغاتی شما باید کاملا مطابق و مرتبط با اهداف تان باشد و متفکرانه برنامه ریزی شود.

۳. کلمات کلیدی بلند را در متن تبلیغاتی گوگل ادز هدف قرار دهید.
کلمات کلیدی بلند برای اهداف بازاریابی کمپین های گوگل ادز فوق العاده هستند و مشتریان واقعی را هدف قرار می دهند. یک کلمه کلیدی کوتاه مانند “خرید لباس” مشتریانی را که در واقع به دنبال “خرید بارانی پاییزه” هستند، هدف قرار نمی دهد.

همچنین بخوانید : نصب کمپین یونیورسال اپ در کمتر از ۶۰ ثانیه
پس باید کلمات کلیدی بلند را مطابق با هدف خرید مشتریان تان تنظیم کنید. محصولات و خدمات خاصی که ارائه می دهید، برای تولید کلمات کلیدی بلند عالی هستند و به احتمال زیاد توجه افرادی را که به این موضوع علاقه مند هستند، جلب می کند.

۴. مطمئن شوید صفحه فرود شما بهینه شده است.
هدف کلی از راه اندازی کمپین گوگل ادز این نیست که فقط تبلیغی ایجاد کنید که شخصی روی آن کلیک کند. بلکه هدف یک کمپین موفق و سوداور، تبلیغی است که وقتی مشتری روی آن کلیک می کند، محصول یا خدمات مورد نظر خود را پیدا کرده و سفارش خود را ثبت می کند.

اگر شما با کلمه کلیدی “شامپوی مخصوص موهای رنگ شده با ۵۰% تخفیف” توجه مشتریان خاصی را به خود جلب کنید اما وقتی از سایت یا همان صفحه فرود شما بازدید می کنند، فقط “نرم کننده برای موهای خشک” را بیابند، دیگر به سایت شما مراجعه نخواهند کرد و شما عملا یک مشتری بالقوه خود را از دست می دهید.

صفحه فرود غیرمرتبط با کلمات کلیدی به کار رفته در کمپین گوگل ادز، نه تنها بر فروش شما تأثیر منفی می گذارد، بلکه بر امتیاز کیفیت تبلیغات Google شما نیز تأثیر گذاشته و رتبه سایت شما را پایین می آورد. پس برای راه اندازی کمپین گوگل ادز موفق و سودآور، صفحه فرود خود را بهینه کنید.

۵. روی اولویت های تان تمرکز کنید.
اگر فقط چند صد هزار تومن برای سرمایه گذاری در کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز دارید، خرج کردن آنها برای ۴۰ کلمه کلیدی احتمالاً خیلی دور از انتظار نیست. اما بهتر است روی اولویت‌های خود تمرکز کنید: سودآورترین محصولات یا خدمات خود را در نظر بگیرید، و روی چند کلمه کلیدی خاص متمرکز شوید. این روشی ایده آل و مقرون به صرفه برای هدف قرار دادن مشتریانی است که واقعا قصد خرید دارند، البته با هزینه کمتر.

 

۶. به کلمه کلیدی های منفی فکر کنید.
در کمپین تبلیغاتی Google Ads گزینه هایی برای وارد کردن کلمات کلیدی منفی ارائه می شود: کلماتی که نمی خواهید تبلیغ شما به آنها مرتبط شود. به عنوان مثال، اگر “بارانی مردانه پاییزه” را می فروشید اما “بارانی زنانه پاییزه” را نمی فروشید، مطمئنا نمی خواهید در نتایج جستجوی دومی ظاهر شوید. چون مشتریانی که به دنبال بارانی زنانه هستند، با کلیک روی این تبلیغ ناامید خواهند شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۵:۱۵ توسط:ساشین موضوع: نظرات (0)